کد خبر ۶۹۹۱۴ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۵۱

نهایت تدبیر دولت در تنظیم بازار / ساعت ها انتظار برای دریافت دو عدد مرغ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، افزایش سرسام آور و روز به روز قیمت کالاهای اساسی در ماه های اخیر باعث افزایش فشار اقتصادی به اقشار کم درآمد شده است و بی هیچ تردیدی این وضع موجود محصول اقدامات نادرست و بی تدبیری مسولان دولت یازدهم است و الا مگر می شود در یک اقتصاد متوسط و حتی ضعیف ، شاهد چنین وضعیت تأسف باری شویم ، به گونه ای که نارضایتی در داخل و وهن و تمسخر در خارج ، گریبانگیر کشور شود؟!

شرایط بوجود آماده علاوه بر افزایش فاصله طبقاتی، باعث کوچک تر شدن سبد غذایی خانوار و همچنین کمبود مواد غذایی مفید و ضروری شده است. از جمله این مواد غذایی مهم، مرغ و گوشت قرمز است که دولت برای کاهش قیمت ها و تنظیم بازار، ساده ترین و ابتدایی ترین راه را انتخاب کرده است یعنی توزیع محدود این اقلام از طریق فروشگاه های زنجیره ای و با ارائه کارت ملی ! که این نوع توزیع طی روزهای اخیر سبب پیدایش صف های طولانی متقاضیان و ایجاد نارضایتی و کاهش عزت نفس هم وطنان عزیزمان نیز گشته است.

این مشکل ملی گریبان شهروندان قمی را نیز گرفته است و چند روزی است شاهد صف های طولانی از ساعت های اولیه صبح در اطراف فروشگاه های زنجیره ای برای دریافت دو عدد مرغ به قیمت دولتی هستیم . قیمتی که نسبت به گذشته بالاتر ولی از قیمت فعلی بازار کمی پایین تر است .

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com