کد خبر ۷۰۲۸۷ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۳

بودجه سازمان زیباسازی قم به تصویب رسید/دفن زباله مهم ترین بر نامه‌های سازمان مدیریت پسماند در سال آینده است

امروز در هشتاد و دومین جلسه‌ی رسمی و علنی شورای شهربودجه سازمان زیباسازی از حیث درآمد و هزینه به مبلغ ۶۳ میلیارد ریال به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،بنا بر این مصوبه ساماندهی سایت البرز، فرهنگ سازی عمومی در مورد پسماند و ایجاد روش‌های نوین دفن زباله از مهمترین بر نامه‌های سازمان مدیریت پسماند در سال آینده است.

در این جلسه همچنین بودجه سازمان زیباسازی از حیث درآمد و هزینه به مبلغ ۶۳ میلیارد ریال به تصویب رسید.

آقای قاری قرآن معاون فنی و عمرانی شهرداری با بیان این که این مبلغ از بهار امسال با فروش اوراق مشارکت پروژه‌ی مترو در حساب بانک مرکزی بوده گفت: این لایحه با هدف تسهیل در روند پرداخت‌ها به پیمانکار طرح و سرعت بخشیدن به روند اجرایی این پروژه به شورا تقدیم و امروز به تصویب رسید.

اعضای شورای اسلامی شهر قم در مصوبه‌ی دیگری با افتتاح حساب نزد یکی از بانک‌های استان جهت واریز مبلغ ۳۰۰۰ میلیارد ریال از فروش اوراق مشارکت در ساخت پروژه متروی قم موافقت کردند.

جلالی رئیس شورای اسلامی شهر نیز در ابتدای این جلسه با قدردانی از حضور حماسی و باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این حرکت را نماد اقتدار نظام اسلامی دانست و گفت:حضور آحاد مردم در طول عمر چهل ساله انقلاب همواره توانسته توطئه‌های دشمنان را خنثی و حرکت امید بخشی را در جامعه منتشر کند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com