کد خبر ۷۰۳۸۹ انتشار : ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۱

عابدی از ورزش قم رفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، حسن عابدی که بعد از ریاست هیأت کاراته استان قم، در روز بیست و سوم تیرماه ۹۳ به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان این استان معرفی شده بود، روز گذشته از این سمت برکنار شد تا بعد از چهار سال و نیم حضور در این پست، فرد جدیدی مدیریت ورزش قم را برعهده بگیرد.

رسول منعم که از پانزدهم مهرماه ۹۴ تا پانزدهم دی‌ماه ۹۷ مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان بود و عملکرد خوبی در این استان داشت، به‌عنوان جانشین حسن عابدی در اداره کل ورزش و جوانان استان قم رسما معرفی شد.
منعم پیش از حضور در مدیریت ورزش و جوانان همدان، معاون اداره کل ورزش و جوانان این استان بود و همچنین معاون تربیت بدنی استان قم در زمان ریاست بهمن نیکخو و عباس جهان‌بینی به شمار می رفت؛ ریاست هیأت بسکتبال استان قم نیز در کارنامه منعم دیده می‌شود.
مراسم تکریم حسن عابدی و معارفه رسول منعم به‌عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، پیش از ظهر امروز پنجشنبه در تالار بعثت خانه جوان قم برگزار شد.
امیررضا خادم معاون حقوقی مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، سید محمدرضا هاشمی معاون اجتماعی، امنیتی و سیاسی استانداری قم، ابوالقاسم مقیمی مدیر عامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم، حسن مالکی‌نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی هنری شورای اسلامی شهر قم و جمعی از پیشکسوتان، روسای هیأت‌های ورزشی، ورزشکاران، مدیران باشگاه‌ها و مربیان استان قم در این مراسم حضور داشتند.
حسن عابدی طی چهار سال و نیم حضور در مدیر کلی ورزش و جوانان استان قم عملکردی پُر انتقاد داشت که ازجمله آنها می‌توان به سقوط تیم لیگ برتری صبای قم به لیگ دو و انحلال آن، سقوط تیم پُر افتخار فوتسال قم از لیگ برتر به لیگ‌های یک و دو، کناره‌گیری تیم هندبال بانوان هدف پویان جوان قم، انصراف بخش خصوصی از تیمداری در ورزش قم مثل ماهان تندیس، یاسین پیشرو و ... ، انصراف تیم‌های لیگ برتری ووشو بانوان و شطرنج و... اشاره کرد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com