کد خبر ۷۰۳۹۵ انتشار : ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵
مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان قم:

امانت ورزش قم را به سرمنزل رساندم/ ۲۰ پروژه در دست افتتاح است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، حسن عابدی در آیین تکریم و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان قم که پیش از ظهر امروز در تالار بعثت خانه جوان قم برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شکر امانتی که خداوند برعهده بنده نهاده بود، توانستم با حفظ و صیانت از آن، موجب خوشحالی و دلگرمی جامعه ورزش و مسؤولان شوم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در طول ۵۶ ماه خدمت به جامعه ورزش استان قم، توانستم این امانت را به سرمنزل برسانم و به دست مدیر لایق و توانمند، آقای منعم بدهم.

مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان قم به انتصاب رسول منعم به‌عنوان جانشین او اشاره کرد و افزود: آقای منعم چهره شاخص و شناخته شده‌ای محسوب می‌شود که از نظر ادبی، فنی و ... الگوی تمام معنا است.

عابدی تصریح کرد: ضمن ارادت به منعم مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان قم، آمادگی همکاری با او را دارم و تصدی مدیریت ورزش و جوانان استان قم را به وی تبریک می‌گویم. قم، استان دوم آقای منعم است و امیدوار هستیم توفیقات خوبی از حضورشان در جوار حرم حضرت معصومه(س)، مراجع عظام تقلید و ... نصیبشان شود.

وی به پخش کلیپی که به اقدامات دوران مدیریت او در ورزش و وجوانان قم پرداخت، اشاره کرد و افزود: این کارها، تنها عملکرد بنده نبود، بلکه عملکرد تمام جامعه ورزش استان، به ویژه همکارانم در اداره کل ورزش و جوانان استان، روسای هیأت‌ها، داوران، مربیان، ورزشکاران و به ویژه پیشکسوتان که سرمایه عظیم کشور هستند، بود.

مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: سرباز کوچک و خدمت‌گزار مردم قم بودم و امیدوار هستم توانسته باشم در این امر رضایت خداوند و جامعه ورزش را جلب کرده باشم.

عابدی عنوان کرد: با توجه به فعالیت‌ها و تشکیل ستادها و کارگروها در اداره کل ورزش  وجوانان استان، توانستیم پس از ۴۰ سال و برای نخستین بار بعد از انقلاب اسلامی، در بازی‌های آسایی ۲۰۱۸ دارای ۶ نماینده در این رقابت‌ها باشیم، در حالی که این اتفاق در گذشته تنها با دو یا سه نماینده از ورزش قم رخ می‌داد.

وی با بیان اینکه افق و چشم‌انداز ما المپیک ۲۰۲۰ بود، اظهار کرد: تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی انجام دادیم و امیدوار هستیم در المپیک آینده، حداقل دو الی سه نماینده از ورزش قم داشته باشیم.

مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه مطمئنا آقای منعم بهتر از ما امور قبلی را پیگیری می‌کند، گفت: آقای منعم موضوعات ورزشی را تخصصی‌تر رسیدگی می‌کند تا به افقی که مد نظر مسؤولان و جامعه ورزش است، برسیم.

عابدی یادآور شد: در بحث زیرساخت‌ها اقدامات خوبی طی 4 سال و 7 ماه حضورم در اداره کل ورزش و جوانان داشتیم و در قالب ماده ۲۷ واگذاری‌ها را با مشارکت بخش خصوصی انجام دادیم.

وی اضافه کرد: با در نظر گرفتن ماده ۶ ، بحث فروش مجموعه ورزشی میثم را پیگیری کردیم که آگهی و فراخوان آن نیز انجام شده است و امیدوار هستیم مجموعه جایگزین مناسبی برای آن در منطقه ۴ و سایر مناطق داشته باشیم.

مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان قم با اشاره به افتتاح پروژه‌ها اظهار کرد: ۲۰ پروژه مهم را در دست افتتاح داریم که شاخص‌ترین آن، مجموعه ورزشی شهدای دروازه ری است که سالن باستانی، سالن چند منظوره یک هزار و ۵۰۰ نفری و استخر دارد و اعتباری نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال برای آن تخصیص یافته که در اسفندماه به بهره‌برداری می‌رسد.

عابدی یادآور شد: کارهای پروژه استخر جهان پلوان تختی رو به اتمام است و در ماه جاری افتتاح خواهد شد؛ ضمن اینکه در بخش کهک پروژه‌های خانه جوان و زمین چمن فوتبال مصنوعی در دست ساخت است که امیدوار هستیم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

وی به افزایش اعتبار اداره کل ورزش و جوانان قم اشاره کرد و گفت: در سال ۹۲ اعتبار ورزش قم ۹۰۰ میلیون تومان بود، اما در سال ۹۷ این مبلغ به ۶ میلیارد تومان رسیده است.

مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان قم در پایان از همکاران و ورزشکاران قم حلالیت طلبید و عنوان کرد: اگر بی‌مهری و کم لطفی داشتم، بخاطر فشار و کسرت کار بوده و امیدوار هستم در شرایط بهتر، جبران خدمت کنم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com