کد خبر ۷۱۷۰۷ انتشار : ۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۵
مدیرکل میراث فرهنگی قم عنوان کرد؛

آماده باش کامل ستاد اجرایی خدمات سفر قم در ایام نوروز

مدیرکل میراث فرهنگی قم گفت:ستاد اجرایی خدمات سفر استان در آماده باش کامل برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.

آماده باش کامل ستاد اجرایی خدمات سفر قم در ایام نوروزبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حمید یزدانی،مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از تشکیل و فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر این اداره کل از ۲۸ اسفند ۹۷ لغایت ۱۶ فروردین ۹۸ خبر داد.

وی با اشاره به آمادگی کامل ستاد اجرایی خدمات سفر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: در راستای ارائه خدمات شایسته به مسافران  نوروزی فعالیت‌های این ستاد در ۱۰ کمیته پیگیری می‌شود.

یزدانی با بیان اینکه کمیته‌های یگان حفاظت، پشتیبانی و تدارکات، اسکان، حراست، اماکن و موزه‌ها و نوروزگاه ها، بازرسی و نظارت، آمار، امور نمایشگاه ها، تبلیغات و اطلاع رسانی و هماهنگی و پیگیری ویژه ۱۰ کمیته فعال در ستاد اجرایی خدمات سفر است به تشریح جزئیات فعالیت‌های این کمیته‌ها پرداخت.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، حفاظت از آثار تاریخی و میراث فرهنگی، رسیدگی به امور اداری و اجرایی ستاد، هماهنگی و رسیدگی به فعالیت کمیته‌های ۱۵گانه اسکان استان با همکاری شهرداری و آموزش و پرورش، حرم مطهر و فرمانداری، راهنمایی زائران و مسافران برای بازدید اماکن و آثار تاریخی، بازرسی و نظارت در مجتمع‌ها و اقامتگاه‌های رسمی در راستای ارائه خدمات مطلوب و استاندارد، احصا آمار به روز در حوزه گردشگری، برگزاری و پیگیری نمایشگاه‌های صنایع دستی نوروزی و تبلیغات و اطلاع رسانی از مهمترین اقدامات کمیته‌های دهگانه ستاد اجرایی خدمات سفر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در ایام عید است.

گفتنی است، ستاد اجرایی خدمات سفر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به طور رسمی فعالیت خود را از ۲۸ اسفند ماه ۹۷ آغاز کرده است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com