کد خبر ۷۱۸۰۹ انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۰۲

رونق تولید-16|تحقق «رونق تولید» و «اقتصاد مقاومتی» وابستگی به بیگانگان را برای همیشه از بین می‌برد

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه رونق تولید کشور را در مسیر توسعه و اعتلا قرار می‌دهد، گفت: تحقق رونق تولید و اقتصاد مقاومتی می‌تواند زمینه وابستگی به بیگانگان را برای همیشه از بین ببرد.
- اخبار استانها -

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال رونق تولید اظهار داشت: تحقق رونق تولید و اقتصاد مقاومتی می‌تواند زمینه وابستگی به بیگانگان را برای همیشه از بین ببرد.

وی با بیان اینکه رونق تولید بیکاری را در کشور ریشه کن می‌کند، ادامه داد: رونق تولید کشور را در مسیر توسعه و اعتلا قرار می‌دهد و این مهم‌ترین دستاوردی است که عمل به شعار سال می‌تواند به همراه داشته باشد.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری در زمینه تولید تصریح کرد: امسال هم انتظار این بود که مقام معظم رهبری شعاری در زمینه تولید داخل انتخاب کنند تا بتوانیم با عمل به رهنمودهای ایشان بر مشکلات غلبه کنیم.

توسعه فرآوری محصولات کشاورزی سبب رونق اقتصادی در کردستان می‌شود

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به مشکلات کشور بیان کرد: مردم از وضعیت کشور ناراضی هستند، برای رفع این مشکلات توجه به تولید کافی نیست بلکه باید با رونق همراه باشد.

وی رونق تولید را عامل مهمی برای رفع مشکلات کشور دانست و خاطرنشان کرد: برطرف کردن مشکلات اقتصادی و رونق تولید از جمله وظایف دولت و مجلس است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com