کد خبر ۷۱۸۳۴ انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

یک قرارگاه فرهنگی بحران در گلستان ایجاد شد/ اعلام آمادگی بیش از 2 هزار طلبه از قم به گلستان

 حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به اینکه سیلاب اخیر در سطح استان گلستان اتفاق افتاد و منجر شد که مردم گلستان خسارات سنگینی را متحمل شوند یک قرارگاه فرهنگی بحران در استان گلستان شکل گرفت.

وی تصریح کرد: از روز نخست وقوع سیلاب در استان گلستان یک قرارگاه فرهنگی بحران با حضور دستگاه‌های مرتبط فرهنگی و مذهبی در استان گلستان ایجاد شد و این قرارگاه از همان روز نخست فعالیت خودشان را آغاز کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ابراز کرد: قرارگاه فرهنگی بحران به منظور کمک بیشتر مردم به سیل‌زدگان گلستانی شکل گرفته است همچنین در راستای طبخ غذا، توزیع غذا و خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده ایجاد شده است.

ولی‌نژاد خاطرنشان کرد: جمعی از طلاب راستای خدمت‌رسانی به مردم مناطق سیل‌زده اعلام آمادگی کردند و فعالیت‌های تبلیغی و تشویقی برای مردم انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: در راستای تسکین آلام خانواده‌های سیل‌زده استان گلستان برنامه‌های متنوعی برای کودکان و خردسالان سیل‌زده اجرا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان اظهار کرد: مردم می‌توانند یک سوم از سهم وجوهات شرعی (خمس و زکات) خود را صرف سیل‌زدگان کنند.

ولی‌نژاد ابراز کرد: هماهنگی‌های بسیار خوبی با سپاه پاسداران، ارتش، هلال‌احمر، استانداری و فرمانداری برقرار شده است و سعی شده است از تمام امکانات برای رفع مشکل سیل استفاده شود.

وی با بیان اینکه بیش از دو هزار طلبه از شهر قم برای خدمت به سیل‌زدگان گلستانی اعلام آمادگی کردند، خاطرنشان کرد: سعی شده است که تمام نیروهای موثر از جمله تشکل‌های دینی، علما، مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی در این ستاد جای بگیرند تا کمکی برای مردم سیل‌زده باشند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com