کد خبر ۷۳۸۴۶ انتشار : ۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۹

همایش بزرگ نیرو‌های مسلح قم برگزار شد

همایش بزرگ نیرو‌های مسلح استان به مناسبت هفته مقاومت و ایثار در مقر سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، همایش بزرگ نیرو‌های مسلح استان به مناسبت هفته مقاومت و ایثار در مقر سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) برگزار شد.

مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان خاطراتی از دوران جنگ تحمیلی گفت: اکنون دشمن به دنبال زدودن تقدس از دفاع مقدس است و باید راهبرد‌های دشمن را شناخت و برای آگاه سازی جامعه اقدام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری با بیان اینکه جنگ در شرایط کنونی ابعاد جدیدی به خود گرفته افزود: جنگ اقتصادی و فرهنگی بسیار سخت‌تر از جنگ نظامی است و باید در بسیاری از حوزه‌ها آرایش جنگی بگیریم و وحدت فرماندهی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی تنها راه گشایش اقتصادی در کشور است تصریح کرد: نظام اسلامی همانگونه که در عرصه نظامی و موشکی توفیقات بسیاری کسب کرده می‌تواند به پشتوانه ملت، موفقیت‌های بزرگی در عرصه خودکفایی به دست آورد.

وی با بیان اینکه در کوتاه مدت هیچگونه خطر جنگ نظامی کشور را تهدید نمی‌کندعنوان کرد: رزمندگان ما اکنون سطوحی از بازدارندگی را ایجاد کرده اند که ریسک تحرکات نظامی دشن بسیار بالا رفته است.

سرهنگ شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) نیز در این همایش دوران دفاع مقدس را سرچشمه فضائل انسانی دانست و افزود: اکنون عرصه نبرد به حوزه اقتصاد و فرهنگ کشیده شده، اما نظام اسلامی از این نبرد پیروز بیرون خواهد آمد.

در پایان این مراسم از تعدادی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و رزمندگان حاضر در عملیات آزادسازی خرمشهر قدردانی شد.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com