کد خبر ۷۴۴۲۱ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲

آیت‌الله سعیدی: بی‌توجهی به نگاه‌های حزبی سبب پیشرفت کشور می‌شود

امام‌جمعه قم با اشاره به ویژگی‌های توجه به وجهه الله برای دوری از جریان و جناح‌بازی‌ها گفت: ثمره بی‌توجهی به نگاه‌های حزبی پیشرفت جامعه می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز در دیدار با جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان که در سالن جلسات حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به وجود استعدادهای فراوان در بین مردم اظهار داشت: باید با استفاده از این استعدادها و همت‌های متراکم از فرصت تهدید و تحریم استفاده کنیم و آن‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه مردم و نظام در اوج گرفتاری هیچ‌گاه در برابر دشمنان سر خم نکرده‌اند، افزود: حس احسان و امداد در وجود مردم ایران اسلامی وجود دارد و این احساس برگرفته از قرآن و عترت منجر به کار امدادی می‌شود.

امام‌جمعه قم حضور نخست‌وزیر ژاپن در ایران موردتوجه قرار داد و گفت: این حضور در متن شرارت‌های دشمنان قرار داشت و رهبر انقلاب در این دیدار به جای دریافت پیام ترامپ، پیام ایران اسلامی را به سراسر جهان منتقل کرد.

وی تکیه به توان داخل را راه عبور از مشکلات برشمرد و افزود: اگر نگاه و اشتیاق مردم به تولید داخل افزوده شود شاهد نتایج قابل‌توجهی خواهیم بود که این بهترین روش و برنامه است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به ویژگی‌های توجه به وجهه الله برای دوری از جریان و جناح‌بازی‌ها اضافه کرد: بی‌توجهی به نگاه‌های حزبی ثمره پیشرفت جامعه می‌شود، اکنون‌که با تحریم‌های بی‌سابقه روبرو هستیم با نگاه به آرمان‌های الهی از ادامه مسیر خود خسته نمی‌شویم.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com