کد خبر ۷۴۴۳۵ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۳

سرمربی تیم ملی جودو کارگران: در قهرمانی رقابت‌های جهانی هتریک می‌کنیم

قمی گفت: ۹ تیر به اسپانیا اعزام می‌شویم و امیدواریم که در کسب عنوان قهرمانی هتریک کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، سعید قمی سرمربی تیم ملی جودو کارگران  درباره شرایط تیم ملی جودو کارگران پیش از آغاز مسابقات جهانی که قرار است در اسپانیا برگزار شود گفت: خدا را شکر تیم از لحاظ فنی در شرایط مطلوبی به سر می‌برد. ما تا امروز سه اردوی تدارکاتی را در شهر‌های تهران، اصفهان و بابلسر برگزار کرده ایم و قرار است که قبل از اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا یک اردوی دیگر در تهران برگزار کنیم.

وی افزود: کاروان جودو کارگران ایران در مسابقاتی که سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ که به ترتیب در کشور‌های ایتالیا و لتونی برگزار شد توانست به مقام قهرمانی دست پیدا کند. امیدوارم که بتوانیم نتایج ۲ دوره قبل خود را تکرار کنیم و در کسب عنوان قهرمانی‌ هتریک کرده باشیم.

قمی سرمربی تیم ملی جودو کارگران بیان داشت: ۹ تیر ماه تیم به اسپانیا اعزام می‌شود. ۷ وزن در بخش آقایان و ۴ وزن در بخش بانوان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

وی درباره جودو بانوان گفت: بانوان امسال برای اولین بار است که در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند و هدف ما از این کار این است که به جامعه جهانی کارگری این پیام را برسانیم که بانوان به غیر از عرصه کار در جامعه در عرصه ورزش هم فعالیت می‌کنند. ما در بخش بانوان برنامه‌هایی داریم و همچنین امید داریم که بانوان ما بتوانند مدال‌های خوش رنگی را در رقابت‌های جهانی اسپانیا‌ کسب کنند، زیرا مدال‌های این عزیزان برای ما بسیار مهم است.

سرمربی تیم ملی جودو کارگران گفت: هدف از برگزاری اردو در بابلسر به خاطر شرایط آب و هوایی مازندران و اسپانیا است. به خاطر شرجی بودن هوا می‌خواستیم که ورزشکاران ما به این شرایط عادت کنند تا در مسابقات از لحاظ آب و هوایی به مشکل بر نخورند.

سرمربی تیم ملی جودو کارگران بیان اشت: ملاک ما برای اعزام تیم، شرکت در ۲ دوره رقابت‌های قهرمانی کشور است و سپس نفرات برتر به مسابقات درون اردویی دعوت می‌شوند. تیم ما بسیار جوان شده است. در تیم ما حمید رضا سجادی فر حضور دارد که در ۲ دوره قهرمانی درون اردویی شرکت کرد و توانست که در مسابقات به مدال طلا دست پیدا کند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com