کد خبر ۷۶۸۱۱ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۶

عضویت صاحب نظران استان قم در گروه کاری زن و خانواده متعالی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)،  افسانه زمانی مهر ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی، سلامت زنان و خانواده استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به گروه کاری زن و خانواده متعالی استان قم اظهار کرد: دادگستری، بهزیستی، کمیته امداد، اداره ارشاد، آموزش و پرورش و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی جزو اعضای اصلی این گروه کاری هستند، البته گروه کاری، اعضای متغیر هم دارد.

وی ادامه داد: برای عضویت در گروه کاری زن و خانواده متعالی استان قم، صاحب نظراتی در زمینه ازدواج جوانان، خانواده و جامعه شناسی پیشنهاد کردیم که این صاحب نظران در این زمینه‌ها تجربیات موفقی داشتند.

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم افزود: سمن‌های مردم نهادی در زمینه آسیب‌های اجتماعی و خانواده برای عضویت در گروه کار زن و خانواده متعالی پیشنهاد شدند، همچنین کمیته‌های پیشنهادی برای این گروه کاری نیز، کمیته تحکیم خانواده و ازدواج، کمیته توسعه فرهنگی و سواد رسانه ای و کمیته پیشگیری از آسیب‌های خانواده و طلاق بودند.

زمانی مهر حوزه فعالیت گروه کاری زن و خانواده متعالی استان قم را گسترده دانست و تصریح کرد: در این گروه کاری بحث ترغیب جوانان به ازدواج و آموزش‌های مربوط به ازدواج و تحکیم خانواده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com