کد خبر ۷۹۸۲۳ انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۹

اغتشاشگران، مطالبات عمومی مردم را منحرف و کم‌رنگ کردند

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با تأکید بر اینکه به بهانه گرانی بنزین نباید امنیت و اموال عمومی به خطر بیفتد،گفت:مردم از شکل و نحوه اجرای طرح افزایش و سهمیه‌بندی بنزین گله‌مند هستند.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم،سردار سید محمدتقی شاه‌چراغی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه که درمصلی قدس برگزار شد،اظهار داشت:اغتشاشگران مطالبات عمومی مردم را منحرف و کم‌رنگ کردند.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) تصریح کرد: ایجاد ناآرامی درقم به‌عنوان خاستگاه انقلاب همواره از سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های همیشگی دشمنان انقلاب است اما بعد از اصلاح قیمت سوخت با توجه به بصیرت و هوشیاری مردم قم مشکلی دراستان قم ایجاد نشد.

سردار شاه‌چراغی با تأکید بر اینکه به بهانه گرانی بنزین نباید امنیت و اموال عمومی به خطر بیفتد،ادامه داد:مردم از شکل و نحوه اجرای طرح افزایش و سهمیه‌بندی بنزین گله‌مند هستند و باید مسئولان نسبت به روشنگری و آگاهی بخشی در این رابطه اقدام کنند.

ائمه جمعه تهران: نقش مقام معظم رهبری در کنترل اوضاع و برقراری امنیت بی‌نظیر بودبستر بروز هرگونه اختلال امنیتی در قشم مسدود استمادر شهید امنیت: اگر 10 پسر دیگر هم داشتم در راه انقلاب می‌دادم/عاشق میدان سوریه بود اما در تهران شهید شد

وی با بیام اینکه نقش جریان منافقان در حوادث اخیر کشور بسیار پررنگ و نمایان بوده است،گفت: ترکیب بسیاری از آشوبگران دستگیرشده درحواث اخیر کشور سارقان و افراد مرتبط با سرویس های اطلاعاتی غرب تشکیل است، منافقان و گروهک‌های معاند با مدیریت و نفوذ در برخی از شهرهای سبب تخریب‌های گسترده و ضربه زدن به اموال عمومی شدند.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: منویات به‌موقع مقام معظم رهبری در رابطه با اصلاح قیمت سوخت و تفکیک صف مردم با اغتشاشگران مانع از سوءاستفاده بیشتر دشمنان انقلاب مانند منافقین و سلطنت‌طلبان شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com