کد خبر ۸۰۲۲۴ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۳

آیت‌الله سعیدی: مردم نقش مؤثری در بهبود وضعیت فرهنگی قم دارند

نماینده ولی‌فقیه در استان قم گفت: وضعیت قم از بسیاری از شهرهای کشور بهتر بوده ولی مردم قم خواستار بهبود وضعیت فرهنگی این شهر هستند و مردم نقش مؤثری در بهبود وضعیت عفاف و حجاب دارند.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در حاشیه نشست قرارگاه فرهنگی شهر مقدس قم در گفت‌وگو با خبرنگاران تسنیم و فارس، اظهار داشت: وضعیت قم از بسیاری از شهرهای کشور بهتر بوده ولی مردم قم خواستار بهبود وضعیت فرهنگی این شهر هستند.

وی با بیان اینکه برخی نارسایی‌ها شایسته قم نبوده و باید پیگیری و رسیدگی به این دغدغه مردم قم شود، ابراز کرد: دستگاه‌های مختلف استان در این زمینه فعالیت‌های زیادی را آغاز کرده‌اند که امیدواریم با تلاش‌های بیشتر به نتایج مطلوب برسیم.

تلاش‌های صورت گرفته در زمینهٔ برطرف کردن مسائل فرهنگی قم ناکافی استنشست تخصصی فعالان جبهه فرهنگی قم برگزار می‌شودصفار هرندی: مهندسی فرهنگی با وجود تصویب، اجرایی نشد

نماینده ولی‌فقیه در استان قم خاطرنشان کرد: مردم نقش مؤثری در بهبود وضعیت عفاف و حجاب دارند و باید گام‌هایی برای بهتر شدن اوضاع حجاب و عفاف بردارند و گله‌مندی از وضعیت پوشش و معضلات فرهنگی با همکاری مردم قابل‌حل است.

امام‌جمعه قم با تأکید بر اینکه بانوان محجبه باید در مباحث عفاف و حجاب بانوان قمی وارد شوند، یادآور شد: بانوان محجبه افراد بی‌اطلاع را نصیحت، امربه‌معروف و آگاه کنند و دستگاه‌های مربوطه نیز باید در این زمینه وظیفه خود را به‌خوبی انجام دهند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com