کد خبر ۸۰۸۲۶ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۷

لزوم رعایت اصل بی طرفی توسط مجریان انتخابات در قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، محمد رضا گروسی ظهر امروز در شورای اداری استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: باید همه دستگاه‌ها و نهادها در برگزاری انتخابات مشارکت داشته باشند و رعایت اصل بی طرفی توسط همه مجریان و ناظران انتخابات ضروری است و نباید از امکانات دولتی به نفع کاندیدای خاصی بهره برداری شود.

وی ادامه داد: همه مصمم هستیم که در کنار هم براساس منویات مقام معظم رهبری بزرگ‌ترین حماسه سیاسی و اجتماعی را در انتخابات رقم بزنیم، فضای مطلوبی از همدلی و وحدت در قم وجود دارد که این فضای موجب برگزاری باشکوه و با کمترین حاشیه انتخابات در استان خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم افزود: کنگره ملی شهدای استان در سال آینده برگزار می‌شود و استانداری، سپاه و بسیج قم مهیای برگزاری این کنگره هستند، باید همه امکانات قم برای کنگره بسیج شود، البته نباید شاهد سوء استفاده جریان‌های سیاسی از بحث شهید و شهادت باشیم.

گروسی برطرف کردن دغدغه ایثارگران را مورد تاکید مدیریت استان قم دانست و تصریح کرد: همه دستگاه‌ها باید دغدغه ایثارگران را به صورت مستمر پیگیری کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com