کد خبر ۸۳۳۴۸ انتشار : ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱
طی توضیحاتی عنوان شد

تکذیب خبر سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد درباره حضور ۷۰۰ طلبه چینی در قم!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار اخبار نادرستی به نقل از رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در فضای مجازی مبنی بر حضور ۷۰۰ طلبه چینی در شهر قم، روابط عمومی این دانشگاه این خبر را از اساس کذب عنوان کرد. متن تكذيبيه به شرح زیر است: بر اساس اطلاعیه کارگروه اطلاع رسانی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مبنی بر اعلام خبری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار اخبار نادرستی به نقل از رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در فضای مجازی مبنی بر حضور ۷۰۰ طلبه چینی در شهر قم، روابط عمومی این دانشگاه این خبر را از اساس کذب عنوان کرد.
متن تكذيبيه به شرح زیر است: بر اساس اطلاعیه کارگروه اطلاع رسانی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مبنی بر اعلام خبری  به نقل از محمد حسین بحرینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با عنوان « شیوع ویروس کووید ۱۹ در شهر قم به علت حضور ۷۰۰ طلبه چینی بوده است» تاکید می‌شود که چنین مصاحبه‌ای با رییس این دانشگاه نشده و این خبر از اساس کذب و نادرست است.
لازم به ذکر است، این کارگروه از عموم شهروندان و اهالی رسانه خواسته است برای اطلاع یافتن از آخرین وضعیت کرونا در سطح شهر مشهد و استان خراسان رضوی حتماً به پایگاه اطلاع رسانی وب دا مراجعه کرده و از انتقال اخبار بی‌پایه و اساس جداً خودداری نمایند.   لازم به ذکر است، خبرگزاری ایسنا شب گذشته خبری به نقل از رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد نقل کرده که وی آمار بالای مرگ و میر ناشی از این بیماری در ایران را به عت حضور ۷۰۰ طلبه چینی در قم عنوان کرده است.
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com