کد خبر ۸۸۴۹۸ انتشار : ۱۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۴
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد:

آغاز پذیرش بیمار در بیمارستان امیرالمؤمنین قم از فردا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) آماده فعالیت و ارائه خدمت به مردم قم است و روند پذیرش بیمار از فردا در این بیمارستان آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، محمدرضا قدیر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بیمارستان‌ها قبل از افتتاح کامل باید مورد ارزیابی قرار گیرند گفت: از فردا بیمارستان امیرالمومنین (ع) قبل از راه اندازی کامل در مرحله‌ی پیش راه اندازی قرار می‌گیرد تا بیمارستان کاملاً مورد ارزیابی قرار بگیرد و مسائل و مشکلات آن شناسایی شود.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی است ادامه داد: از فردا روند پذیرش بیمار در این بیمارستان در طبقه‌های ۴ و ۵ که بخش‌های داخلی هستند شروع خواهد شد.

قدیر درباره علت تأخیر در بهره برداری بیمارستان امیرالمومنین (ع) گفت: هنوز زمان مشخصی را برای گشایش این بیمارستان معین نکرده‌ایم و بیمارستانها باید قبل از راه اندازی مسائل ایمنی و استانداردهای خاص داشته باشند که رعایت آن الزامی است.

وی در ادامه تاکید کرد: ما از مسئولان داخلی و تأسیسات دانشگاه خواستیم که استانداردها به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد و بیشتر اقدامات عمرانی انجام شود، مسائل ایمنی در آن رعایت شده باشد و تاییدیه های لازم برای مجموعه گرفته شود.

قدیر در ادامه یکی دیگر از دلایل تأخیر در بهره برداری از این بیمارستان را شیوع کرونا بیان کرد و گفت: تعطیلی‌های ناشی از کرونا و تهیه کردن تجهیزات مورد نیاز، شروع کار فعالیت این بیمارستان به تأخیر انداخت.

بیمارستان امیرالمومنین (ع) در ۶ طبقه با ۲۲۰ تخت بیمارستانی فعال جزو بیمارستان‌های عمومی محسوب می‌شود که تمام بخش‌های درمانی را دارد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com