کد خبر ۸۸۷۱۱ انتشار : ۲۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۷
مجمع استانی سازمان های مردم نهاد جوانان استان قم

برگزاری کارگروه تخصصی باسازمان های مردم توسط معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی

دکترحمیدرضا جلیلی رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان قم از برگزاری کارگروه تخصصی باسازمان های مردم با محوریت تحکیم بنیان خانواده، توسط معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، دکترحمیدرضا جلیلی طی این گفت وگو به برگزاری کارگروه تخصصی باسازمان های مردم با محوریت تحکیم بنیان خانواده توسط معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با حضور دبیران و نمایندگان سمن های فعال در حوزه جوانان خبر داد.

او افزود در این جلسه  به نقش نهادهای مردمی در ارتقاء امنیت اجتماعی، تعامل وهمکاری بین پلیس وسمن ها  که توانسته گامی مثبت  در راستای آسیب شناسی اجتماعی، پیشگیری وکاهش آن باشد، اشاره گردید.

جلیلی گفت:دبیران و نمایندگان سمن ها در این کارگروه از اقدامات مردمی ، ظرفیت ها و استعداد های خود که توسط جوانان و با کمک خیرین شهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها صورت می گیرد توضیحاتی را داده و  در خصوص  موانع موجود نیز نکاتی را مطرح نمودند.

و  در ادامه نیز مسئولین و کارشناسان معاونت اجتماعی نیز با ارائه راهکارها و مساعدت هایی از قبیل  فعال بودن مرکز مشاوره آرامش، حضور کارشناسان متخصص در کارگاه ها، لینک ارتباطی در فضای مجازی و ........ که در این حوزه می توانند در کنار سمن ها باشند را  ارائه دادند.

وی اشاره نمود: با توانمند سازی  و استفاده از ظرفیت سمن ها  توسط معاونت اجتماعی با ارائه طرح های مشترک می توان در توسعه نظم و امنیت عمومی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی  جامعه گام های تاثیر گذاری را برداشت.

جلیلی در پایان از پیگیری های جناب آقای ملکی دبیر سمن پرتو آرامش زندگی در خصوص برنامه ریزی حضور سمن های فعال در این کارگروه و نیز دبیران ونمایندگان سمن های: آرمان خواهان شفیق، حس خوب زندگی، سایه سار اندیشه، یاوران ورزشکاران جوان شهر،میقات هنر و ره آورد زندگی نوین جهت فعالیت ها انجام شده و ارائه پیشنهادات در کارگروه تقدیر وتشکر نمود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com