کد خبر ۹۴۴۶۱ انتشار : ۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۴
فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد؛

کاهش ۷۰ درصدی مراجعات حضوری به مرکز شماره‌گذاری قم

سردار میرفیضی از کاهش ۷۰ درصدی مراجعات حضوری مردم به مجموعه شماره‌گذاری استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم امروز در بازدید از مرکز مدیریت حمل‌ونقل راه‌های استان، با اشاره به اهمیت تعامل و ارتقای سطح خدمات برای ایجاد رضایتمندی برای مردم گفت: ارائه خدمات به مردم هوشمند سازی و از طریق درگاه‌های اینترنتی نقش مهمی در ایجاد رضایتمندی مردم دارد.

سردار میرفیضی با بیان اینکه کاهش سطح تماس ارباب‌رجوع و کاربر سبب تسریع در امور و افزایش سلامت اداری می‌شود،عنوان کرد: در راستای اجرای سیستم هوشمند سازی ارائه خدمات، موفق به کاهش ۷۰ درصدی مراجعات حضوری به مجموعه شماره‌گذاری استان شده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: باید دستگاه‌های ذی‌ربط در رفع مشکلات فی‌مابین، از اقدامات تقابلی پرهیز و تعامل و تفاهم را در دستور کار قرار دهند.

سردار میرفیضی اجرای طرح‌های زودبازده و کم‌هزینه را در رفع بسیاری از نواقص جاده‌ای مؤثر برشمرد و ادامه داد: نباید در انتظار تأمین منابع اعتباری منفعل ماند، بلکه با استفاده از ظرفیت موجود و طرح‌های جایگزین اقدام کرد.

او عنوان کرد: به همین دلیل طی امسال تعداد ۱۴ نفر از فوتیان حوادث جاده‌ای سال قبل در آمار سال ۹۹ لحاظ شده که این مهم سبب افزایش چشمگیر درصد تلفات جاده‌ای در سال جاری‌شده است.

فرمانده انتظامی استان قم در خصوص نحوه ارائه آمار تلفات جاده‌ای نیز یادآور شد: اعلام تعداد تلفات جاده‌ای در سیستم اطلاع‌رسانی ناجا، به‌صورت برخط و در سرصحنه صورت می‌گیرد، ولی متأسفانه سازمان پزشک قانونی به دلایلی همچون طولانی شدن روند کالبدشکافی، نسبت به اعلام تعداد تلفات، بعضاً با تأخیر اقدام می‌کند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com