کد خبر ۹۹۹۵۲ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۳
واکنش شهرداری قم به انتشار فیلم برخورد عوامل سدمعبر/

این فیلم قدیمی و در راستای انحراف افکار عمومی است

رئیس اداره نظارت در رفع تخلفات شهری شهرداری قم با بیان اینکه به نظر این فیلم قدیمی است، تصریح کرد: این فیلم به نظر در راستای به حاشیه راندن و تحت‌الشعاع قرار دادن خدمات همکاران رفع تخلفات شهری و برای زیر سؤال بردن زحمات آنان می‌باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، مجید مهربان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی درباره برخورد اکیپ تخلفات شهری شهرداری قم اظهار داشت: گزارشی از این حادثه به اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری حتی از طریق ضابطان قضایی هم ارسال نشده است.

وی با بیان اینکه به نظر این فیلم قدیمی است، تصریح کرد: این فیلم به نظر در راستای به حاشیه راندن و تحت‌الشعاع قرار دادن خدمات همکاران رفع تخلفات شهری و برای زیر سؤال بردن زحمات آنان است.

رئیس اداره نظارت در رفع تخلفات شهری شهرداری قم ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری در سال‌های گذشته در جهت رفاه حال مردم و شهروندان و با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی اقدام به پاکسازی سدمعبر از سطح شهر کرده است و در برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت در کنار رفع سدمعبر توجه ویژه‌ای به درآمدزایی این دست‌فروشان داشته است.

وی با تأکید بر اینکه ۱۱ روزبازار برای ساماندهی وانت‌بارها و دست‌فروشان در سطح شهر وجود دارد ابراز کرد: در سال‌های گذشته حدود سه هزار وانت‌بار سیار و بیش از چهار هزار دست‌فروش در سطح شهر اقدام به فروشندگی می‌کردند که بخشی از آنان در روزبازارها و برخی در بازارچه‌های ریحان ساماندهی شده‌اند.

مهربان با اشاره به آموزش تمامی پرسنل رفع تخلفات شهری و سختگیری برای جذب در این مجموعه عنوان کرد: امروزه همه همکاران این واحد افراد تحصیل‌کرده هستند و دوره‌های زیادی در زمینه اخلاق‌مداری و برخورد با مردم، با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در هر گشت نیروهای رفع تخلفات عوامل نیروی انتظامی و ضابط قضایی حضور دارد، یادآور شد: گزارشی از این حادثه به واحد رفع تخلفات نرسیده و به نظر می‌رسد این اقدام برای به انحراف کشاندن افکار عمومی است.

رئیس اداره نظارت در رفع تخلفات شهری شهرداری قم اظهار داشت: اگر خدایی نکرده این اتفاق رخ‌داده باشد در کنار برخورد جدی با عوامل خاطی، از حقوق شهروندی این فرد دفاع خواهد شد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com