کد خبر ۲۴۱۷۴ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۹
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم

شورا به تجربه متین‌فر اعتماد کرد/هیچ گزینه‌ای به شورا تحمیل نشده است

عباس ذاکریان در پاسخ به این سئوال که چرا اسماعیل زارعی‌کوشا قائم مقام فعالی شهرداری قم را به عنوان سرپرست انتخاب نکرده‌اید گفت: ایشان نیروی بسیار خوب و فعالی هستند اما نکته‌ای که برای شورا اهمیت داشت تجربه بود که به همین دلیل به آقای متین‌فر رای داده شد.

عباس ذاکریان در گفتگو با خبرنگار قم نا در خصوص انتخاب مجید متین‌فر به عنوان سرپرست شهرداری قم گفت: پس از استعفای شهردار و همچنین قبول آن توسط شورا مهمترین بحث انتخاب سرپرست برای شهرداری قم بود که در این راستا شورای شهر وارد مشورت شد.

وی گفت: در این جلسه افراد بسیاری برای سرپرستی مطرح شدند اما در نهایت شورای اسلامی شهر قم به آقای متین‌فر به عنوان سرپرست جدید رای داد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم در پاسخ به این سئوال که چرا اسماعیل زارعی‌کوشا قائم مقام فعالی شهرداری قم را به عنوان سرپرست انتخاب نکرده‌اید گفت: ایشان نیروی بسیار خوب و فعالی هستند اما نکته‌ای که برای شورا اهمیت داشت تجربه بود که به همین دلیل به آقای متین‌فر رای داده شد.

ذاکریان اذعان داشت: با توجه به اینکه روزهای پایانی سال و همچنین استقبال از زائران و بهار را در پیش داریم، انتظار می‌رفت که فردی با تجربه این مسئولیت را بر عهده بگیرید که در نهایت به ایشان رای دادیم.

وی همچنین در خصوص انتخاب شهردار جدید گفت: کمیته‌ای در این خصوص تشکیل شده و هیچ فشاری نیز بر روی شورا نیست که کسی بخواهد گزینه‌ای را تحمیل کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم بیان داشت: کمیته‌ای در این خصوص تشکیل شده و به انتخاب شهردار جدید می‌پردازد که ظرف مدت سه ماه رای خود را صادر خواهد کرد و شهردار جدید انتخاب می‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com
0
قمی ۴ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۵

امیدوارم امثال دلبری ها رو انتخاب کنید

پاسخ