کد خبر ۲۶۰۳۹ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۰
سخنگوی شورای شهر مطرح کرد:

در عمل اراده ای برای ورود سرمایه گذار به قم وجود ندارد/تعیین تکلیف شرکت آلمانی آلفا کاتر تا یک ماه آینده

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم ضمن انتقاد از نبود خواست عمومی برای ورود سرمایه گذار در قم گفت: همه در این مورد صحبت می کنند اما در عمل چیزی مشاهده نمی شود.

به گزارش قم نا به نقل از قم فردا ، ذاکریان با اشاره به عدم همکاری برخی ارگان ها در بحث سرمایه گذاری مناسب در قم، اظهار داشت:سرمایه گذاری در قم نیاز به یک اراده جمعی دارد و تنها در اختیار یک ارگان مانند شهرداری نیست.

وی افزود: حضور سرمایه گذار در یک شهر بسیاری از ادارات را با خود درگیر می کند و از این رو باید برنامه مناسبی برای حضور سرمایه گذاران مجرب فراهم شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد:تسهیل فرایند های سرمایه گذاری در قم و تکمیل زیر ساخت های سرمایه گذاری از جمله راه حل هایی است که می تواند در جذب سرمایه تاثیر گذار باشد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران نیز انتظاراتی دارند، ادامه داد:این افراد انتظار دارند که در جایی که سرمایه گذاری می کنند بهره وری مناسبی داشته باشند.

ذاکریان با بیان اینکه خواست عمومی برای ورود سرمایه گذار در قم وجود ندارد،ابراز داشت:همه در این مورد صحبت می کنند اما در عملی چیزی مشخص نمی شود و این مورد نیاز به همدلی اساسی دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص عدم  حضور شرکت آلمانی آلفا کاتر در قم، گفت: برای این موضوع از شرکت اصلی آلمان استعلام کرده ایم و تا این زمان هیچ گونه پاسخی دریافت نشده است.

عضو شورای شهر اضافه کرد:اگر ظرف یک ماه آینده پاسخی از این شرکت دریافت نشود:مصوبه شورای شهر مبنی بر حضور این شرکت در قم به طور کامل لغو و اعلام عمومی خواهد شد و بعد از آن این شرکت دیگر جایگاهی نخواهد داشت.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com