کد خبر ۲۴۲۷۸ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۱
فرمانده انتظامي استان قم :

دستگير شدگان شب چهارشنبه پایان سال در قم کاهش یافت

فرمانده انتظامي استان قم در خصوص آمار دستگيرشدگان شب چهارشنبه پاياني آخر سال با بيان اينکه تعداد دستگيري ها نسبت به سال گذشته کمتر است، گفت: هدف پليس مديريت وضعيت است و نه مقابله.

به گزارش قم نا ؛ سردار "کاظم مجتبايي" در جمع خبرنگاران در تشريح وضعيت شب چهارشنبه پاياني سال، اظهارداشت: وضعيت خوب است با توجه به برنامه ريزي هايي که از قبل انجام شد بحمدالله همکاري مردم با پليس و نيروهاي مردمي و واحد امر به معروف و نهي از منکر استان کم نظير است.
وي گفت: وضعيت امسال نسبت به سال قبل که در شهرک قدس شاهد تجمعاتي بوديم بحمدالله امسال مديريت شد و اتفاق خاصي نيفتاد برخي موارد طبيعي است اما هدف پليس مديريت وضعيت است و نه مقابله البته بعضي از افراد ممکن است حريم هاي خودشان را نشناسند و بخواهند اسباب نارضايتي و بي نظمي در شهر شوند و پليس بر اساس پيش بيني هايي که انجام داده نسبت به برخورد و دستگيري آن ها اقدام مي کند.
فرمانده انتظامي استان قم در خصوص آمار دستگيرشدگان نيز با بيان اينکه تعداد دستگيري ها نسبت به سال گذشته کمتر است، افزود: مقابله و دستگيري بخشي از ابزار کار پليس است و براي مديريت انتظامي سعي مي کند از حداقل استفاده کند.
وي اضافه کرد: تبليغات و آگاه سازي ها و همچنين کشف باندهاي قاچاق مواد محترقه و نيز اقدامات رسانه اي و فعاليت هاي صدا و سيما کمک کرد در جهت پيشگيري يک کار جمعي انجام شود.
سردار مجتبايي ضمن تقدير از دستگاه قضائي استان با بيان اينکه بايد علت دستگيري افراد بررسي شود که اگر شاکي داشته باشند و يا پليس شاکي شده باشد به دستگاه قضايي معرفي مي کنيم، افزود: به محضي که پليس از بي نظمي ها مطلع شود وضعيت را مديريت مي کند و محل ها را شناسايي و با افراد متخلف برخورد خواهد کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com