کد خبر ۲۶۲۴۰ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۰
فرمانده نیروی انتظامی استان قم:

پلیس و هلال احمر در جبهه فداکاری و خدمت در یک سنگر هستند

فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: پلیس و هلال احمر در جبهه فداکاری و خدمت در یک سنگر هستند.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، کاظم مجتبایی در دیدار با مدیرعامل و جمعی از معاونین جمعیت هلال احمر استان قم که به مناسبت هفته هلال احمر صورت گرفت اظهار کرد: امیدوارم با همدلی و صمیمیت بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که تلاش و خدمت به زائران کریمه اهل بیت(س) بیش از پیش نمود پیدا کند و در سالی که رهبر انقلاب اسلامی آن را سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری کرده‌اند مصداق بارز این شعار باشیم.
وی به همدلی و صمیمت بین مدیران استان قم اشاره کرد و گفت: بحث امداد و نجات در استان قم در گذشته به شایستگی انجام شده و امیدواریم در سال جاری نیز بهتر از قبل نمود پیدا کند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با تاکید بر اینکه پلیس و هلال احمر در جبهه فداکاری و خدمت در یک سنگر هستند، بیان کرد: با مشکلات بالایی که در کار این دو سازمان وجود دارد، نیازمند افرادی با ایمان قوی است که به مردم و نظام دلبستگی داشته باشند و شاهد هستیم که چنین افرادی در پلیس و هلال احمر قم در حال خدمت هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم نیز در این دیدار با اشاره به موقعیت خطیر و تردد میلیونی مسافران در طول سال از این استان بر همدلی و هماهنگی بیش از پیش پلیس و هلال احمر برای ارتقای کیفی و کمی خدمات تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه حوزه جوانان قم از جمله حوزه‌های فعال در کشور است، اظهار کرد: ما در بحث‌های اجتماعی اعلام آمادگی می‌کنیم که در حوزه‌های مختلف با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان با مشارکت نیروی انتظامی بتوانیم حرکت‌های خوبی را انجام دهیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com