کد خبر ۲۴۳۶۷ انتشار : ۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۲
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

خدمت به زائران براي مسئولان افتخار است

معاون سياسي امنيتي استاندار قم گفت: خدمت به زائران بارگاه كريمه اهل بيت(س) براي مسئولان قم افتخار بزرگي است و همه بايد قدردان اين نعمت باشيم.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبري ستاد تسهيلات زائران استان قم،حجت الاسلام والمسلمين بنايي در جلسه هماهنگي كميته هاي ده گانه ستاد، با بيان اينكه خدمت به زائران استان قم افتخار بزرگي است كه نصيب مسئولان این استان شده است، اظهار كرد: تقارن تعطيلات نوروزي با ايام شهادت حضرت فاطمه(س) باعث شده است تا حجم ورود مسافران به اين شهر با رشد بسيار زيادي مواجه شود.

وي با بيان اينكه همه بايد تلاش كنيم تا خدمات رساني به اين زائران به بهترين نحو انجام شود، بيان كرد: مسئولان ما بايد اين اعتقاد را داشته باشند كه در صورت رضايت مسافران از خدمات رساني در قم، در ثواب زيارت آنها سهيم خواهند بود.

معاون سياسي امنيتي استانداري قم با بيان اينكه متاسفانه ما هنوز در بحث اسكان مسافران نوروزي در قم با مشكل مواجه هستيم، افزود: طبق نظر اداره كل هواشناسي استان قم يكشنبه شب هوا باراني است و با توجه به نزديك شدن به شهادت حضرت فاطمه(س) حجم مسافران افزايش خواهد يافت و اين امر مي طلبد تا همه دستگاه ها امكانات خود را بسيج كنند تا زائري در فضاي باراني نماند و از نظر اسكان با مشكل مواجه نشود.

وي با بيان اينكه همه دستگاه هاي دولتي بايد در بحث خدمات رساني به زائران و مسافران نوروزي با يكديگر همدل شوند، اظهار كرد: دستگاه هاي دولتي بايد در اين راستا خدمت به زائران را هدف خود قرار دهند و همه تلاششان را در اين راستا بكار گيرند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com