کد خبر ۲۴۵۲۲ انتشار : ۶ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۱
رئيس پليس راهور قم:

رويكرد پليس در ايام تعطيلات نوروزي ارشادي بوده است

سرهنگ علی حسن قيصري رییس پلیس راهور شهرستان قم رويكرد پليس راهنمایی و رانندگی در ايام تعطيلات نوروزي را ارشادي ذکر کرد.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبري تسهيلات زائران استان قم، سرهنگ علی حسن قيصري پنجشنبه ششم فروردين ماه در جلسه هماهنگي کمیته های ده گانه این ستاد با بيان اينكه از 28 اسفند ماه كه دور نخست سفرهاي نوروزي آغاز شده است، ورودي به شهر قم بيش از 17 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزايش يافته است، اظهار كرد: ماموران نيروي انتظامي و پليس راهور استان قم از همان ابتداي طرح در خدمت رساني به زائران و كنترل ترافيكي شهر و استان قم تلاش بسيار زيادي داشتند.

وي با اشاره به افزايش 17 درصدي تصادفات در شهر قم، بيان كرد: بي توجهي به قوانين راهنمايي و رانندگي، عدم توجه به هشدارهاي پليس و عدم رعايت فاصله طولي با خودروي مقابل مهمترين عوامل تصادفات در شهر قم را تشكيل مي دهد.

رئيس پليس راهور شهرستان قم با بيان اينكه رويكرد پليس در ايام تعطيلات نوروزي ارشادي بوده است، افزود: البته پليس با رانندگاني كه به صورت همزمان چندين تخلف حادثه ساز انجام مي دهند برخورد قاطع خواهد كرد تا از به خطر افتادن جان خودشان و همراهان و ساير مسافران نوروزي جلوگيري شود.

وي گفت: از رانندگان وسايل نقليه تقاضا مي كنيم تا با رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي و توجه به هشدار پليس سفري خوب را براي خود و خانواده هاي خود رقم بزنند.

قيصري در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه با توجه به حجم ترافيكي كه در برخي معابر صورت مي گيرد، نيروهاي راهنمايي و رانندگي قم مجبور به اعمال محدوديت هاي ترافيكي مقطعي مي شوند، بيان كرد: مسافران نوروزي توجه داشته باشند كه اين محدوديت هاي مقطعي براي رفاه بيشتر آنها صورت مي گيرد و در صورت اعمال محدوديت ها نيروهاي راهنمايي و رانندگي آنها را به مسيرهاي جايگزين هدايت خواهند كرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com