کد خبر ۲۴۳۹۰ انتشار : ۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۲

اسکان بیش از 160 هزار نفر در مدارس استان قم

رييس ستاد اجرايي اسكان اداره كل آموزش و پرورش استان قم از اسکان 160 هزار و 893 نفر در مدارس استان از 27 اسفند ماه گذشته تاکنون خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری تسهیلات زائران استان قم، حسن عبداللهی مهر با ارایه گزارشی از طرح نوروزی آموزش و پرورش قم ابراز داشت: این تعداد شامل خانواده های فرهنگی و غیر فرهنگی در مدارس قم اسکان داده شده اند.

وی بیان داشت:154 هزار و 890 نفر شامل 20 هزار و652 خانوار فرهنگی هم چنین شش هزار و سه نفر شامل 800 خانوار غیر فرهنگی طی مدت مذکور از امکانات اسکان آموزش و پرورش قم استفاده کرده اند.

وی با اشاره به ظرفيت پذيرش 17 هزار نفر در بيش از سه هزار كلاس در استان قم گفت: اين تعداد كلاس دربیش از 400 مدرسه براي اسكان فرهنگيان تجهيز شده است.

عبداللهی مهر افزود: 20 مدرسه در اطراف حرم مطهر نيز براي تسهيل در تردد زائران و مسافران فعال است كه امكانات رفاهي و اسكان را ارايه مي دهد.

وی ادامه داد: کلاس ها برای پذیرش مسافران از لحاظ امکانات رفاهی و خدماتی تجهیز شده اند.

وي با اشاره به اينكه وضعيت پذيرش اسكان در مدارس استان قم از دهم اسفندماه به صورت اينترنتي بوده است، گفت: فرهنگيان با وارد به سامانه اطلاعات خود را ثبت كرده و مدارس مورد نظر را انتخاب كرده اند.

وی افزود: هشت پایگاه برای پذیرش فرهنگیان در چهار ناحیه استان قم فعال است تا امکانات خدماتی و تفریحی را برای مسافران مهیا کند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com