کد خبر ۲۹۳۴۹ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۱
رییس اداره رفاه آموزش و پرورش قم:

زائران در 500 کلاس درس پذیرش می شوند

رییس اداره تعاون و رفاه اداره کل آموزش و پرورش قم گفت: زائران در 500 کلاس مدارس این استان پذیرش می شوند.

به گزارش قم نا ، حسن عبداللهی با بیان اینکه حدود 50 مدرسه در چهار ناحیه استان آماده پذیرش زائران است، افزود: پذیرش زائران در مدارس از اول تیرماه آغاز شده است و تا 15 شهریورماه ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: ستاد اسکان مرکزی استان قم در مرکز فرهنگیان 2 قم واقع در خیابان ساحلی دایر است و از ساعت هشت تا یک بامداد در دو نوبت به زائران خدمات ارائه می دهد.
وی گفت: در ستاد مرکزی پذیرش امکاناتی از جمله آب آشامیدنی خنک، چای، تلویزیون، نقشه های راهنما و کروکی های مسیر، دستگاه نوبت دهی، فهرست اماکن دیدنی و متبرکه و امامزادگان قم تعبیه شده که مسافران می توانند از تمامی امکانات لازم استفاده کنند.
عبداللهی با اشاره به امکان ثبت نام در سامانه اسکان فرهنگیان، ادامه داد: زائران می تواند قبل از عزیمت به سمت قم، در شهر خود با ورود به سامانه اسکان فرهنگیان نسبت به انتخاب مدرسه و ثبت نام برای اسکان اقدام کنند.
به گفته وی، زائران هنگام ورود به شهر قم با فعال کردن سیستم جی پی آر اس تلفن همراه خود می تواند مرکز اسکان فرهنگیان را در شهر قم پیدا کنند.
وی بیان کرد: تمامی کلاس های مدارس آماده اسکان مفروش است و امکاناتی از جمله یخچال، تلویزیون، کولر و همچنین سایر وسایل مورد نیاز در اختیار زائران قرار می گیرد.
به گفته وی، از ابتدای تیرماه تاکنون بالغ بر 80 هزار نفر روز زائر در مدارس استان پذیرش شده است.

منبع : ایرنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com