کد خبر ۲۴۴۵۹ انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۷
جهانگیر الماسی:

شخصیت سازی کودکان در دستور کار مسئولان فرهنگی قرار گیرد

جهانگیر الماسی بازیگر بنام و ارزشی سینما، تئاتر و تلویزیون ایران با اشاره به کیفیت بالای نمایشگاه شهرک معارفی بهشت بانو، گفت: شخصیت سازی کودکان در دستور کار مسئولان فرهنگی قرار گیرد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی شهرک معارفی بهشت بانو، جهانگیر الماسی در بازدید از بخش های مختلف شهرک معارفی بهشت بانو، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ اسلامی، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه ها می تواند در ترویج فرهنگ اسلامی موثر و مفید واقع شود.
وی با اشاره به توضیحات مسئول بخش خردسالان در ارتباط با بخش غنچه های بهشتی، گفت: چنین فضاهایی می تواند در ارتباط با زندگی خردسالان و کودکان ما موثر واقع شود.
این بازیگر به نام سینما، تئاتر و تلویزیون ایران تصریح کرد: ما باید به شخصیت سازی برای کودکان مشغول باشیم چرا که چنین کاری می تواند در تربیت کودکان دینی موثر باشد.
الماسی ادامه داد: این نمایشگاه فضایی بسیار مناسب برای کودکان و خردسالان ایجاد کرده که به نوعی خاطرات و نوع و سبک زندگی پدران و مادران ما برای آنها به نمایش گذاشته می شود.
وی در ارتباط با توضیح مدیر بخش خردسالان در ارتباط با دائمی شدن این نمایشگاه، گفت: چنین کاری می تواند تاثیر بسزایی در زمینه ترویج فرهنگ دینی جامعه داشته باشد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com