کد خبر ۲۴۵۵۱ انتشار : ۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۱
در ویژه برنامه بهشت بانو مطرح شد

تجربه و خاطرات خواننده لس آنجلسی تواب از اسلام آوردنش

محمد عرب خواننده تواب که از ایرانیان مقیم آمریکاست درنمایشگاه بهشت بانو به بیان خاطرات وتجربیات خود ازاسلام آوردنش پرداخت.

به گزارش قم نا میهمان ویژه شب گذشته شهرک معارفی بهشت بانو ، محمدعرب ره یافته ایرانی مقیم آمریکا بود او که به برکت قرآن سین وسبک زندگی اسلامی را سالهاست انتخاب کرده دراین برنامه یا تشریح چگونگی اعتقادش براسلام گفت: من در همان دوران کالج که در شهر واشنگتن گذراندم وارد بازار کار شدم و به سرعت توانستم به فرد متمولی تبدیل شوم که چند نفرزیر نظرم کار می کردند.

در این دوران تمامی لذتهای مادی غرب راتجربه کردم تا آنجا که دیگر لذتهای موجود در آمریکا مرا راضی نمیکرد و برای لذت بردن از دنیا راهی برزیل شدم تا در کارناوال های مشهور این کشورشرکت کنم ولی در آغاز خواهرم قرآنی را تنها بصورت نمادین در خانه خواست تا قرآن را به همراه خود و به اصرار وی با اینکه اعتقادی به این کتاب مقدس نذاشتم ، بخاطر نشناختن قرآن این کار را کردم.

محمد عرب درادامه افزود: وقتی به برزیل رسیدم تنها کتابی که به همراه داشتم قرآن بود و برای همین برای آماده شدن جهت استراحت آن را گشودم ولی کلام معجزه قرآن مرا به خود جذب کرد و از روی کنجکاوی و برای شناخت اسلام و قرآن تا آنجا که بجای رفتن به آن کارناوال یک ماه تمام به جنگل های آمازون رفتم و قرآن را آنجا مطالعه کردم.

این ره یافته آمریکایی با تأکید برشناخت اسلام مسلمانان را به ماهیانی تشبیه کرد که آب را نمی شناسند وبه همین دلیل قد رآن را نمی دانند،درادامه این برنامه محمد عرب دو آهنگ مذهبی خودکه برای معرفی اهل بیت کرده بود را به صورت زنده و بدون موسیقی اجرا و آن را تقدیم به حضرت زهرا (س)و حضرت معصومه(س)نمود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com