کد خبر ۲۴۶۰۶ انتشار : ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۳
نائب رئیس کمسیون فرهنگی مجلس:

مجلس از برنامه‌های فرهنگی حمایت می‌کند

نائب رئیس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: باید گزارشی از اقدامات انجام شده در نمایشگاه بهشت بانو تهیه شود تا بدین وسیله بتوانیم این گزارش را در مجلس ارائه دهیم و به عنوان الگو در سطح کشور مطرح شود.

حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی شهرک معارفی بهشت بانو با اشاره به اینکه اتفاق بسیار خوبی در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها افتاده، اظهار داشت: نمایشگاه بهشت بانو به نوعی شروعی برای کارهای فرهنگی محسوب می‌شود و امیدوارم این اقدامات فرهنگی پایان بسیار خوبی داشته باشد.

وی افزود: در برنامه‌های فرهنگی هر چه  پیش برویم کارها بهتر و تخصصی تر می‌شود  و احساس می‌شود که فضای بیشتری باید برای اینگونه اقدامات گذاشته شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر کاری برای نسل جوان و کودک خود نکنیم به آن‌ها خیانت کرده‌ایم و همه ما آدم‌های انقلابی هستیم و نباید از انجام کارهای فرهنگی بترسیم.

نائب رئیس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید گزارشی از اقدامات انجام شده در نمایشگاه بهشت بانو تهیه شود تا بدین وسیله بتوانیم این گزارش را در مجلس ارائه دهیم و به عنوان الگو در سطح کشور مطرح شود.

آقا تهرانی با اشاره به اینکه دغدغه ای که در بین فعالان فرهنگی وجود دارد بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود، تصریح کرد: دشمنان همواره به دنبال این هستند که موضوع کارهای فرهنگی را خراب کنند ولی ما هم باید در مقابل این انحرافات ایستادگی کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس به پیگیری اقدامات فرهنگی هم علاقه دارد و هم متوجه تمامی اقدامات فرهنگی است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com