کد خبر ۲۷۸۳۱ انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۸
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

آمریکا همیشه به دنبال بهانه جویی در مذاکرات است/هدف از دادن افطاری های دولتی انتخابات مجلس آینده است

امیرآبادی اظهار داشت : آمریکا همیشه بدنبال بهانه جویی در مذاکرات بوده است و امروز جهانیان متوجه شده اند که جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه در بحث هسته ای بدنبال مصارف غیر صلح آمیز نبوده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسؤولان نظام، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در بحث مذاکرات هسته ای حمایت کردند ولی آنچه که مورد تاکید ایشان بود، لزوم دفاع از عزت و شرف ملت ایران بوده است.

وی با بیان این که همانطور که ایران در مذاکرات امتیازاتی می دهد، 1+5 نیز باید امتیازاتی به جمهوری اسلامی ایران بدهد، افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای باید توجه داشته باشد که مذاکرات باید به نحوی باشد که نتیجه آن به حفظ استقلال و شرف ملت ایران بیانجامد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به اشاره به زیاده خواهی های آمریکایی ها در مذاکرات هسته ای، تصریح کرد: آمریکا همیشه بدنبال بهانه جویی در مذاکرات بوده است و امروز جهانیان متوجه شده اند که جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه در بحث هسته ای بدنبال مصارف غیر صلح آمیز نبوده است.

وی ادامه داد: توافق خوب، توافقی است که افزون بر اینکه مشکلات کشور را برطرف کند، عزت و شرف ملت ایران نیز حفظ شود، دشمنان توجه داشته باشند که ملت ایران سابقه طولانی در ایستادگی در برابر ظلم و ستم را دارند و در هشت سال دفاع مقدس با وجود مشکلات اقتصادی بسیار زیاد در برابر ظلم ایستادگی کردند.

امیرآبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید ملی، اظهار کرد: ما اگر بتوانیم قوانین را شفاف تر و در بحث قوانین بانکی بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم می توانیم حمایت خوبی از بخش تولیدی داشته باشیم.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار اقتصاد مقاومتی در قدرت کشور، افزود: اگر اقتصاد مقاومتی که لازمه آن حمایت از تولید ملی است، در کشور محقق شود ما قطعا می توانیم کشور قدرتمندی داشته باشیم که مهم ترین بحثی که در اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه قرار گیرد جلوگیری از فروش نفت خام و کاهش بودجه کشور به بودجه های نفت خواهد بود.

امیر آبادی با اشاره به افطاری اخیر رئیس جمهور با برخی از شخصیت های اصولگرا و اصلاح طلب،اظهار داشت:به نظر می رسد برگزاری اینگونه مراسمات مقدمه ای برای انتخابات آینده مجلس است.

وی افزود:چندی پیش نیز جشن روز 24 خرداد در استان ها برگزار شد و برای بنده نیز دعوت نامه فرستادند،باید پرسید هزینه برگزاری این مراسمات از کجا تامین می شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی،ابراز داشت:مردم افرادی آزاد و مستقل می خواهند و از نمایندگانی که با دولت همراه می شوند دوری می کنند.

وی با اشاره به لزوم همکاری دولت و مجلس،ادامه داد:در برخی موضوعات موظف به همکاری با دولت هستیم اما نباید هر چه دولتی ها گفتند ما هم سخنی نگوییم.

امیر آبادی تاکید کرد:یکصدایی در مسائل سیاسی خوب نیست و مضراتی نیز دارد در این راستا دولت در تکاپو است تا مجلس را با خود همراه و یکصدا کند.

وی اضافه کرد:مردم ما مواضع خود را در حماسه 9دی مشخص ساختند و ما نیز باید به سیاست های کلی نظام و تصمیماتی که مراجع قانونی اتخاذ می کنند احترام بگذاریم.

نماینده مردم قم با بیان اینکه کسانی که از فتنه گران حمایت کنند قانون شکنی کرده اند،خاطر نشان ساخت: متاسفانه برخی افراد در بدنه دولت خودشان از فتنه گران هستند .

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com