کد خبر ۲۴۵۶۹ انتشار : ۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۷

174 مورد بازرسی از اماکن اقامتی در قم انجام شده است

رییس کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائران استان قم از انجام شدن 174 مورد بازرسی از اماکن اقامتی و مجتمع های بین راهی این استان از۲۷ اسفندماه سال گذشته تا هشتم فروردين ماه سال جاري خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری تسهیلات زائران استان قم، عیسی رضایی روز شنبه هشتم فروردین ماه در جلسه کمیته های این ستاد با اشاره به اینکه طرح نوروزی بازرسی ها تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری ادامه دارد، گفت: از این تعداد 23 مورد تذکر شفاهی برای اصلاح امور و 12 مورد اخطار کتبی ارایه شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم افزود: تاکنون طی بازرسی های انجام شده به پنج شكايت رسيدگي شد و هیچ گونه موردی برای پلمپ مشاهده نشد.

وی ادامه داد: در طی بازدید های به عمل آمده از 20 اماكن به علت ارایه خدمات شایسته به مسافران و زائران تقدير شد.

رضایی با بيان اينكه مردم در صورت مشاهده تخلفي می توانند با شماره ۱۲۴ تماس حاصل فرمایند گفت: روزانه دو اکیپ نظارت و بازرسی مشترک از اماکن اقامتی در این استاد بازدید می کنند تا خدمات شايسته اي به مردم ارائه شود.

وي افزود: اکیپ های بازرسی مشترک شامل اداره کل تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت و درمان، سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی است كه روزانه به صورت سرزده از اماکنی که خدمات رفاهی و تفریحی به مسافران و زائران ارائه می کنند تا نظارت و بازرسي انجام دهند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com