کد خبر ۲۴۵۳۶ انتشار : ۷ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۶
در ششمین روز نوروز؛

استان قم تردد 138 هزار خودرو را پذیرا بوده است

قائم مقام مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قم گفت: استان قم در ششمین روز از تعطیلات نوروز 94 تردد نزدیک به 138 هزار خودرو را در محورهای مواصلاتی خود پذیرا بوده است.

 به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری تسهیلات زائران استان قم، محمد حسن کلهری بیان داشت: بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های سازمان حمل و نقل و پایانه های استان قم در ششمین روز فروردین ماه 138 هزار و 884 وسیله نقلیه از مبادی ورودی استان قم عبور کردند.

وی ادامه داد: همچنین تردد ورودی به شهر قم در این روز رقمی بالغ بر 132هزار و 875 وسیله نقلیه بوده است که توسط دوربین های تردد شمار ما در این روز ثبت گردیده است.

قائم مقام مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان گفت: بر اساس این گزارش متوسط سرعت در آزادراه های استان قم 97 کیلومتر بوده است و همچنین 92 درصد از تردد در جاده های استان متعلق به وسایل سبک و هشت درصد نیز به وسایل نقلیه سنگین اختصاص داده شده است.

وی افزود: بر اساس آخرین خبرها آزادراه قم - تهران، آزاد راه تهران - قم، بزرگراه قم - سلفچگان و آزاد راه قم - کاشان به ترتیب پرتردد ترین مسیرها در ششم فروردین ماه بوده اند.

قائم مقام مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان از مسافران نوروزی تقاضا کرد تا با توجه به شلوغی راه ها از حرکت های مارپیچ پرهیز کنند و با حرکت با سرعت مطمئنه سفری خوش را برای خود و خانواده خود به ارمغان بیاورند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com