کد خبر ۲۴۵۱۶ انتشار : ۶ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۱

328 مورد عملیات آتش نشانی قم در طرح نوروزی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم از انجام 328 مورد عملیات در طرح نوروزی از 25 اسفندماه سال گذشته تا ششم فروردین ماه در این شهر خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری تسهیلات زائران استان قم، عباس جعفری با اعلام این خبر گفت: استقرار 68 مورد، ایمن سازی 91 مورد، حریق 126 مورد و نجات 43 مورد بوده است که توسط نیروهای آتش نشانی مهار شده است و خوشبختانه آمار فوتی در این حوادث مشاهده نشده است.

وی افزود: روزانه به صورت میانگین سازمان آتش نشانی قم 20 مورد عملیات انجام می دهد و در ایام نوروز به صورت آماده باش است.

جعفری با اشاره به اینکه 18 ایستگاه فعال آتش نشانی در بخش های مختلف استان آماده خدمت رسانی به زائران و مسافران است گفت: 400 نیروی آتش نشانی و 66 دستگاه خودرو برای امداد رسانی در طرح نوروزی به صورت آماده باش هستند تا خدمات مطلوبی به مسافران اریه کنند.

وی ادامه داد: در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، مبادی های ورودی و خروجی استان قم و بوستان های استان نیروهای آتش نشانی حضور دارند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم بیان داشت: بوستان های استان قم، اماکن اقامتی و سایر مکان هایی که مسافران و زائران تردد دارند به امکانات اطفا حریق تجهیز شده است تا در صورت مشاهده حادثه مورد استفاده قرار گیرند.

وی از کاهش حوادث در روزهای آغازین سال خبر داد و گفت: امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش حوادث در استان و جاده ها هستیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com