کد خبر ۲۴۵۸۳ انتشار : ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۵

بالگرد امدادی 115 در روزهای پایانی تعطیلات در بخش کهک مستقر می شود

بخشدار کهک گفت: بالگرد امدادی اورژانس 115 قم در دو روز پایانی تعطیلات نوروز در بخش کهک از توابع قم مستقر می شود.

به گزارش  قم نا به نقل از ستاد خبری تسهیلات زائران استان قم، حمید رضا جعفری کافی آبادی با بيان اينكه اوج شلوغي در بخش كهك را مي توان در روزهاي دوازدهم و سيزدهم فروردين ماه خلاصه كرد گفت: با توجه به هماهنگي كه با مراكز امدادي صورت گرفته است، بالگرد امدادي در این دو روز در بخش کهک مستقر خواهد شد و همچنين نيروهاي اورژانس و هلال احمر مستقر در اين بخش نيز به صورت آماده باش درخواهند آمد.

وی با اشاره به این که از ابتداي تعطيلات نوروزي بيش از 500 مسافر در بقاع امامزادگان بخش كهك اسكان يافته اند اظهار داشت:

طرح هاي نوروزي به صورت همزمان با شهر قم در بخش كهك نيز آغاز شده است.

وی ادامه داد: جلسات خدمات رساني به مسافران نوروزي در بخش كهك از ماه ها قبل در اين بخش برگزار و هماهنگي هاي لازم براي خدمات رساني بهتر به مسافران نوروزي انجام شد.

وي با اشاره به گردشگر پذير بودن بخش كهك، تصريح كرد: يكي از مشكلاتي كه ما پيش بيني آن را انجام داده بوديم بحث اسكان مسافران نوروزي بود و در اين راستا از تمام توان خود استفاده كرده ايم و تاكنون بيش از 500 نفر در امامزادگان و 50 نفر نيز در مدارس بخش كهك اسكان داده شده اند.

بخشدار كهك با بيان اينكه نقاط حادثه خيز جاده هاي منتهي به بخش كهك نيز شناسايي و ايمن سازي شده است، افزود: هماهنگي هاي لازم با پليس راهور، اورژانس و هلال احمر براي دور دوم سفرهاي نوروزي صورت گرفته است و بخش كهك آمادگي ميزباني از مسافران نوروزي در دور دوم سفر را دارا است.

جعفري كافي آبادي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به وجود بيش از 70 اثر تاريخي در بخش كهك، تصريح كرد:خوشبختانه با هماهنگي كه با سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان قم صورت گرفته برنامه هاي متنوعي در بازديد از مجموعه هاي تاريخي بخش كهك كه مهمترين آن ها خانه ملاصدرا و غار وشنوه است، اجرا كرده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com