کد خبر ۲۴۶۱۷ انتشار : ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۲

13 و 14 فروردین تردد وسايل نقليه سنگين در جاده قديم قم - تهران ممنوع شد

محدوديت هاي ترافيكي روزهاي سيزدهم و چهاردهم فروردين در محورهاي مواصلاتي قم اعلام شد و بر اين اساس تردد كليه خودروهاي سنگين از محور قديم قم - تهران ممنوع شد.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری تسهیلات زائران قم،  دبیر کمیته حمل و نقل و ترافیک این ستاد با بيان اينكه به منظور رفاه مسافران نوروزي در روزهاي سيزدهم و چهاردهم فروردين ماه محدوديت هاي ترافيكي در محورهاي مواصلاتي استان قم اجرا خواهد شد، اظهار كرد: در اين دو روز تردد كليه وسايل نقليه سنگين از قبيل كاميون و تريلي از كليه محورهاي مواصلاتي استان قم به استثناء محور قم - گرمسار ممنوع خواهد بود.

وحید مقدم با بيان اينكه محدوديت ترافيكي براي وسايل نقليه حامل مواد سوختي و فاسد شدني اعمال نخواهد شد، تصريح كرد: همچنين در روز طبيعت نيز محدوديت هاي ترافيكي در  جاده هاي بخش كهک اعمال خواهد شد كه بدين صورت در نوبت صبح مسيرهاي سه راه لنگرود  و پرديسان به  سمت كهك يك طرفه خواهد بود و در نوبت عصر نيز از سمت كهک به سمت قم بر اساس نياز يكطرفه اعلام خواهد شد.

دبير كميته حمل و نقل و ترافيك ستاد تسهيلات زائران استان قم ادامه داد: همچنين در اين روز در بلوار غدير و در مقابل بوستان علوي توقف كليه وسايل نقليه ممنوع خواهد بود و دوربرگردان مقابل بوستان علوي نيز مسدود خواهد بود.

وي با بيان اينكه پيش بيني ما از افزايش حجم تردد در عصر روز جمعه به سمت تهران است، تصريح كرد: در عصر جمعه كه امكان افزايش حجم تردد به سمت تهران است در صورت نياز و به دستور پليس راهور به صورت مقطعي ترافيک از پل دستغيب به سمت ميدان 72 تن  به بلوار شهيد حاج خداكرم هدايت خواهد شد و خودرو ها از رمپ هاي بهشت معصومه وارد آزاد راه قم - تهران مي شوند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com