کد خبر ۲۴۶۱۴ انتشار : ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۴

یک میلیون و 130 هزار مسافر در قم اسکان یافتند

رییس کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائران استان قم از اسکان یک میلیون و 130 هزار و 698 نفر از مسافران طی تعطیلات نوروز 94 در قم خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری تسهیلات زائران استان قم، عیسی رضایی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی ستاد تسهیلات زائران استان قم که در فرمانداری استان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه این که این تعداد از27 اسفند ماه تا پایان روز دهم فروردین ماه در این استان اسکان یافته اند گفت: این تعداد مسافر در قم در مکان هایی چون هتل ها، مهمانسراها، خوابگاه ها، حسینیه ها و تکایا، ورزشگاه ها و بوستان ها اسکان یافته اند.

وی بیان داشت: از این تعداد نفر، 79 هزار و 735 نفر از مسافران در هتل ها و مهمانسراهای قم اسکان شدند.

وی افزود: 679 هزار و 837 نفر از مسافران نیز در اماکنی چون بوستان ها و کمپینگ ها، حسینیه ها و تکایا و مهمانسراهای ادارات و خوابگاه ها اسکان یافته اند که این رقم شامل 650 هزار و 841 اسکان در بوستان ها و پارک ها،  28 هزار و 996 مورد اسکان در حسینیه ها و تکایا، مهمانسرای ادارات، خوابگاه ها و در سایر اماکن چون ورزشگاه ها بوده است.

رضایی بیان داشت: طی مدت مذکور هم چنین اسکان 371 هزار و 126 نفر نیز در مدارس تدارک دیده شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان قم صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: طبق آمار اسکان آموزش و پرورش تاکنون ۴۸ هزار و ۲۱ خانوار فرهنگی و یک هزار و ۷۰۰ خانوار غیر فرهنگی از امکانات اسکان آموزش و پرورش قم استفاده کرده اند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com