کد خبر ۲۴۶۵۳ انتشار : ۱۴ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰
دبیر کمیته ارزاق ستاد تسهیلات زائران:

هزار و 104 تن میوه در سطح شهر قم توزیع شد

دبیر کمیته ارزاق ستاد تسهیلات زائران استان قم از توزیع یک هزار و 104 تن میوه در ایام تعطیلات نوروز در این استان خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری تسهیلات زائران استان قم، محمد رضا طلایی روز جمعه در جلسه هماهنگی این ستاد با اشاره به اینکه طرح نوروزی توزیع  میوه از 26 اسفندماه سال گذشته در سطح استان آغاز شده است افزود: تا پایان روز دوازدهم فرودین ماه این تعداد میوه شامل 855 تن پرتقال و 249 تن سیب در این استان توزیع شده است.

وی بيان كرد: 30 غرفه توزيع ميوه در سطح استان برپا شد كه از اين تعداد، 26 غرفه در سطح شهر قم و چهار غرفه نيز در بخش هاي استان مي باشد.

طلایی با اشاره به اینکه برای تنظیم بازار مرغ گرم 561 تن مرغ منجمد توزیع شد گفت: این توزیع از یکم اسفندماه شروع شده است و محدودیتی در توزیع مرغ در استان نداریم از این رو به هر میزان درخواستی که بود توزیع داشتیم.

دبیر کمیته تامین ارزاق ستاد تسهیلات زائران استان قم افزود: مرغ منجمد کیلویی 54 هزار و مرغ گرم کیلویی ۶۷ هزار ریال است که نسبت به روزهای اولیه این قیمت کاهش یافته است و در مراکز عرضه برای مصرف کنندگان توزیع می شود که این قیمت نسبت به استان های همجوار کمتر است.

به گفته وي، غرفه هاي برپا شده براي توزيع ميوه نسبت به سال گذشته مجهزتر و ميوه ها نيز از كيفيت بالاتري برخوردار بود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com