کد خبر ۲۴۵۴۲ انتشار : ۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۳
رییس کمیته اطلاع رسانی:

روابط عمومی دستگاه های استان برای ساماندهی اطلاع رسانی به زائران بسیج شدند

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائران استان قم از ارسال ابلاغیه ای به روابط عمومی دستگاه های استان برای ساماندهی اطلاع رسانی به زائران در دور دوم سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری تسهیلات زائران استان قم، سید رضا طباطبایی با اعلام این که روابط عمومی دستگاه های استان برای ساماندهی اطلاع رسانی به زائران بسیج شده اند گفت: در این راستا ابلاغیه ای را به کلیه روابط عمومی دستگاه ها به منظور انجام فعالیت های لازم برای سهولت بخشی به عبور و مرور زائران و دستیابی آسان تر به اماکن رفاهی و اقامتگاه ها ارسال کرده ایم.

وی بیان داشت: نصب تابلوهای راهنمایی زائران و بنرهای اطلاع رسانی از جمله اقداماتی است که از سوی دستگاه ها برای راهنمایی زائران انجام شده است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه با همکاری مناسب روابط عمومی دستگاه های استان امسال توانسته ایم تسهیل در عبور و مرور زائران و رضایت مندی هر چه بیشتر آن ها را شاهد باشیم.

با اشاره به راه اندازي سامانه 135 در استان قم، گفت: اين سامانه پل ارتباطي زائران و مسافران نوروزي با شركت مخابرات استان و ستاد راهنمايي و اطلاع رساني به زائران است كه آنها مي توانند سوالات خود را در اين خصوص از اين سامانه پيگيري كنند.

وي ادامه داد: سامانه اطلاع رساني 09629 سامانه ديگري است كه زائران مي توانند شكايات خود را در ارتباط با شكايت از مجتمع هاي خدمات رفاهي و همچنين در صورت نياز به امداد خودرو با تماس با اين سامانه با نزديكترين واحد امدادي ارتباط برقرار خواهند كرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com