کد خبر ۲۴۶۱۸ انتشار : ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۴

حركت قطار فوق العاده قم - تهران در روزهاي پاياني تعطيلات نوروزي

مديركل راه آهن استان قم گفت: قطار فوق العاده قم - تهران در روزهاي پاياني تعطيلات نوروزي با ظرفيت 540 مسافر، زائران نوروزي را جابجا خواهد كرد.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبري تسهيلات زائران استان قم، فرشاد زادخور با بيان اينكه راه آهن جمهوري اسلامي ايران با ظرفيت 360 كيلومتر شبكه ريلي  و 16 ايستگاه به مسافران استان قم خدمات رساني مي كند، اظهار كرد: روزانه 18 قطار از ايستگاه قم و 22 قطار نيز از ايستگاه  محمديه مسافران را ترانزيت مي كنند كه سهم استان قم روزانه پنج هزار مسافر خواهد بود.

وي با بيان اينكه روزانه 50 هزار تن بار نیز از راه آهن قم ترانزيت می شود بيان كرد: اميدواريم با توسعه ناوگان ريلي  بتوانيم خدمات بهتري به علاقه مندان استفاده كننده از این ناوگان داشته باشيم.

مدير كل راه آهن استان قم با بيان اينكه در تعطيلات نوروزي  نيز ناوگان ريلي قم به مسافران نوروزي خدمات خوبي ارائه كرده است، تصريح كرد: راه آهن قم براي روزهاي پاياني سفرهاي نوروزي  تدابير ويژه اي اتخاذ كرده است و با قراردادن يك قطار فوق العاده به سمت تهران  سعي كرده است تا خدمات رساني شايسته اي به مسافران نورزي ارائه كند.

وي گفت: اين قطار فوق العاده در روزهاي پاياني تعطيلات نوروزي از ساعت 18 و 40 دقيقه و با ظرفيت بيش از 540 مسافر به سمت تهران حركت خواهد كرد و در صورت نياز در ساعات ديگر نيز قطارهاي فوق العاده ديگري در اين مسير به مسافران خدمات رساني خواهند كرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com