کد خبر ۲۴۷۱۹ انتشار : ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۵
سرپرست شهرداری قم:

احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح بلوار ۱۵ خرداد قم شتاب می‌گیرد

متین فر سرپرست شهرداری قم گفت: دو پروژه مهم قم که یکی تقاطع پروژه غیر همسطح بلوار ۱۵ خرداد و همچنین اجرای فاز پنجم بلوار عمار یاسر قم را در شهرداری قم دنبال می‌کنیم و به دنبال شتاب دهی در این پروژه‌ها هستیم.

به گزارش قم نا ، مجید متین فر صبح امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه در بازدید‌ها و گزارش‌های خبرنگاران از زحمات شهرداری تقدیر کردند و زائران نیز قم را شهری نظیف معرفی کردند، اظهار داشت: نقات قوت باید تقویت بیشتری شود و نقاط ضعف را بر طرف کنیم.

سرپرست شهرداری قم با اشاره به عملکرد یک ماهه خود در سرپرستی شهرداری قم افزود: تحقق شعار مقام معظم رهبری در سال جدید یکی از مهمترین اهداف شهرداری قم است.

وی با اشاره به اینکه برای به ثمر رساندن این شعار نیاز به عزم جدی است، گفت: با توجه به پتانسیل شهر قم این شعار قابل اجراست.

متین فر با بیان اینکه شعار صداقت و شفافیت در همه امور از رویکردهای شهرداری قم است، گفت: بحث خود باوری و تقویت روحیه انتقاد پذیری از دیکر رویکردهایی است که شهرداری قم در سال جدید مد نظر دارد.

سرپرست شهرداری قم با بیان اینکه باید برای مردم اعتمادسازی به شهرداری صورت گیرد، افزود: تقویت حوزه‌های عملی خدمات رسانی به منظور تسریع خدمت رسانی از برنامه‌هایی است که در مدت سرپرستی خود بر شهرداری اجرا می‌کنم.

وی با بیان اینکه یکی از مواردی که در حوزه مالی خواسته‌ایم تعیین تکلیف مناسب برای مردم در مناطق است، گفت: باید سازوکاری برای آن داشته باشیم که در دو هفته آینده عملی می‌شود.

متین فر با اشاره به اینکه ساختارهای موازی برای افزایش بهره وری انجام می‌شود، گفت: به منظور احقاق حقوق شهروندان به دنبال تقویت قانون مداری در شهرداری هستیم.

سرپرست شهرداری قم افزود: نحوه محاسبه عوارض و مقررات مربوط به این موضوع در شهرداری مناطق مختلف متفاوت است که یک آسیب است و به دنبال حل آن هستیم.

وی خاطر نشان کرد: به دنبال بهره بری حداکثری از منابع موجود در شهردای قم هم در نیروی انسانی و هم در خدمات رسانی را داشته باشیم.

متین فر با اشاره به اینکه مردم از ما توقع خدمات ملموس دارند، اظهار داشت: موضوع نهضت آسفالت به همین منظور در سال جدید اجرا می‌شود و امیدواریم مردم رضایت بیشتری داشته باشند.

سرپرست شهرداری قم با اشاره به اینکه به دنبال تحقق شعار ما می‌توانیم در شهرداری قم هستیم، عنوان کرد: تلاش روز افزون در آموزش نیروهای شهرداری و ارائه آموزش‌های کاربردی و عملیاتی برای اعضا در دستور کار ما قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه روحیه انتقاد پذیری را در دستور کار قرار داده‌ایم، گفت: افزایش تعامل با دستگاه‌های دولتی و شهری برای افزایش بهره وری را در نظر داریم.

متین فر با بیان اینکه رویکرد شهرداری قم استفاده از امکاناتی است که در قانون برای شهر قم در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: دو پروژه مهم قم که تقاطع غیر هم سطح بلوار 15 خرداد و همچنین اجرای فاز پنجم بلوار عمار یاسر را دنبال می‌کنیم و به دنبال شتاب دهی در این پروژه‌ها هستیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com
0
۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۴

مجید جان اون بهره وریه نه بهره بری

پاسخ