کد خبر ۲۴۶۲۵ انتشار : ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰
مدیر کل آمار و اطلاعات استانداری قم

جایگاه خاصی برای انتشار اخبار اورژانس تعریف شود

مدیر کل آمار و اطلاعات استانداری قم گفت: مخابره به موقع حوادث جاده‌ای توسط اورژانس قم هشداری برای تمام جامعه است و می‌توان جایگاه خاصی برای انتشار این اخبار تعریف کرد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدجواد شاکر آرانی پیرامون جلسه‌ای که برای هماهنگی نیروهای امدادی قم در رابطه با اقدامات روزهای پایانی تعطیلات نوروزی برگزار شد، اذعان داشت: هر اندازه هماهنگی بین دستگاه‌های امدادی بیشتر باشد، خدمت رسانی آسان‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: امیدواریم مفاهمه و هماهنگی‌هایی که در جلسات فعلی نیروهای امدادی استان وجود دارد همانند گذشته در طول سال ادامه داشته باشد تا شاهد خدمت رسانی سریع به شهروندان و زائرین باشیم.

شاکر آرانی با اشاره به اطلاع رسانی حوادث جاده‌ای توسط اورژانس قم اظهار کرد: مخابره به موقع اینگونه اتفاقات هشداری برای تمام جامعه است و می‌توان جایگاه خاصی برای انتشار این اخبار تعریف کرد چرا که اثر بخشی زیادی در کاهش تلفات جانی دارد و زنگ خطری برای همه مردم است.

مدیر کل آمار و اطلاعات استانداری قم تصریح کرد: اطلاع رسانی اورژانس115 قم از طریق رسانه‌ها و پیامک حجم بالای کاری این مرکز را می‌رساند و نشان می‌دهد در ایامی که همه مردم در تفریح به سر می‌برند این عزیزان برای حفظ رفاه و آسایش جامعه تلاش می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: اورژانس قم این سخن امام(ره) فرموده‌اند "مردم را در جریان امور خود قرار دهید" به درستی انجام می‌دهد و به بالا رفتن سطح آگاهی مردم در خصوص حوادث جاده‌ای کمک می‌کند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com