کد خبر ۲۴۶۳۵ انتشار : ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۰
مسئول اوقاف و امور خیریه کهک مطرح کرد

برنامه‌های ویژه اوقاف کهک برای روز طبیعت

مسئول اوقاف و امور خیریه کهک از تدوین برنامه‌های ویژه در سطح بقاع متبرکه این بخش برای روز طبیعت خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام ابوالحسن خسروانی با اشاره به فرا رسیدن روز طبیعت و اقداماتی که توسط اوقاف بخش کهک بدین منظور صورت گرفته است اظهار کرد: با توجه به اینکه همه ساله در روز طبیعت، زائران بیشتری به بقاع متبرکه مشرف می‌شوند، نظافت محیطی این اماکن در سیزدهمین روز فروردین ماه به صورت ویژه صورت می‌گیرد.

وی افزود: سرویس‌های بهداشتی، زائرسراها و صحن بقاع متبرکه بخش کهک از امروز به صورت ویژه نظافت می‌شوند و این طرح تا پایان روز سیزدهم فروردین ادامه خواهد داشت.

مسئول اوقاف و امور خیریه کهک با بیان اینکه خیمه‌های معرفت در آستان مقدس امامزادگان این بخش نیز برنامه‌های خاصی برای روز طبیعت تدارک دیده‌اند گفت: طی تعطیلات نوروزی، جوایزی به کودکان و نوجوانانی که به غرفه قرآن بخوانید جایزه بگیرید مراجعه می‌کردند تعلق گرفته که فردا، جوایز ویژه‌تری برای آنها نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: بنرها و پلاکاردهایی نیز حاوی احادیث و روایات اسلامی در مورد ضرورت حفظ طبیعت و وظیفه بشر برای نگهداری از گل‌ها و گیاهان در سطح بقاع متبرکه نصب شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com