کد خبر ۲۴۴۸۶ انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۹
عالی پور:

وظیفه دستگاه های فرهنگی در تعطیلات نوروزی اهمیت ویژه ای دارد

سرپرست معاونت امور زائران استانداری قم گفت: وظیفه دستگاه های فرهنگی در ایام تعطیلات نوروزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید نیازهای فرهنگی زائران را برآورده کنیم.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری تسهیلات زائران استان قم، یونس عالي پور روز چهارشنبه پنجم اسفند ماه در جلسه هماهنگی کمیته های ستاد تسهیلات زائران با اشاره به وظيفه دستگاه هاي فرهنگي در ايام نوروز ابراز داشت: كساني كه به قم سفر مي كنند علاقه دارند تا از مباحث فرهنگي بهره مند شوند و با توجه به این که زائران تشنه مباحث فرهنگي هستند باید نیازهای آن ها را مورد توجه قرار دهیم.

وی با بيان اينكه معاونت امور زائران براي ايجاد زيرساخت هاي رفاهي هموطنان ایجاد شده است گفت: وظيفه داریم مشكلات موجود را رصد كنيم و براي برطرف كردن آن ها زيرساخت ها را فراهم كنيم.

وي با بيان اينكه هرساله حجم مسافرت در تعطيلات نوروزي در كشور افزايش مي يابد، بيان كرد: وجود بارگاه كريمه اهل بيت(س) و مسجد مقدس جمكران هرساله حجم بالاي مسافران را به شهر قم جذب مي كنند و اين وظيفه مسئولان استان است كه خدمات رفاهي را در اختيار زائران قرار دهند.

سرپرست معاونت هماهنگي امور زائران استانداری قم ادامه داد: مردم از ما توقع دارند تا آنجا كه در توانمان هست براي برقراري رفاه و امنيت زائران تلاش كنيم و مسئولان استان بايد با ايجاد همدلي در اين راستا تلاش كنند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه قم يك جهان شهر شيعي محسوب مي شود، تصريح كرد: بايد به سمتي حركت كنيم كه بتوانيم در شان نام قم از ميهمانان و مسافران نوروزي پذيرايي كنيم و خاطره خوبي از سفر به اين استان براي آنها رقم بزنيم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com