کد خبر ۲۴۴۶۶ انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۱

تردد بيش از 140 هزار وسيله نقليه در چهارمين روز از بهار از استان قم

قائم مقام مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قم گفت: تردد بيش از 140 هزار وسليه نقليه در چهارمين روز از فروردين ماه از مبادي ورودي استان قم ثبت گرديده است.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری تسهیلات زائران استان قم، محمد حسن کلهری با اعلام این خبر بیان داشت: بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های سازمان حمل و نقل و پایانه های استان قم در چهارمين روز فروردین ماه بیش از 130هزارو 500 وسیله نقلیه از مبادی ورودي شهر قم عبور کردند.

وی ادامه داد: همچنين تردد بيش از 140 هزارو 621 وسيله نقليه از مبادي ورودي استان قم در اين روز ثبت گرديده است.

قائم مقام مديركل حمل و نقل و پايانه هاي استان گفت: بر اساس این گزارش متوسط سرعت در اتوبان های استان قم 89 کیلومتر است و همچنین ۹۲ درصد از تردد در جاده های استان متعلق به وسایل سبک و ۸ درصد نیز به وسایل نقلیه سنگین اختصاص داده شده است.

وی افزود: بر اساس آخرین خبرها آزادراه تهران – قم ، آزاد راه قم – تهران، بزرگراه قم – سلفچگان و آزاد راه كاشان – قم به ترتیب پرتردد ترین مسیرها بوده اند.

قائم مقام مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان از مسافران نوروزی تقاضا کرد تا با توجه به شلوغی راه ها از حرکت های مارپیچ پرهیز کنند و با حرکت با سرعت مطمئنه سفری خوش را برای خود و خانواده خود به ارمغان بیآورند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com