کد خبر ۲۴۶۷۰ انتشار : ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۴
مسئول اوقاف و امور خیریه خلجستان:

موفقیت طرح آرامش بهاری در خلجستان مرهون تلاشی دسته‌جمعی است

مسئول اوقاف و امور خیریه خلجستان برگزاری موفقیت‌آمیز طرح آرامش بهاری نوروز 94 در خلجستان مرهون تلاش همه دست اندرکاران این طرح بود که از همه آنها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حسین امینی‌خواه اظهار کرد: امسال در دو بقعه متبرکه بخش خلجستان، طرح آرامش بهاری همزمان با سراسر استان قم به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در دو بقعه متبرکه امامزاده زکریا(ع) واقع در روستای عیسی آباد و امامزاده هادی(ع) روستای قاهان، طرح آرامش بهاری همراه با غرفه‌هایی با موضوعات گوناگون برگزار شد.

مسئول اوقاف و امور خیریه خلجستان با بیان اینکه خدمات فرهنگی از جمله مشاوره وقف و پاسخگویی به مسائل شرعی در قالب طرح آرامش بهاری در خلجستان در دستور کار قرار داشتند گفت: غرفه‌های ایجاد شده در این دو بقعه متبرکه نیز شامل قرآن بخوانید جایزه بگیرید، کودک و نوجوان و مشاوره وقف و پاسخگویی به مسائل و احکام شرعی بودند.

وی ادامه داد: برپایی نماز جماعت در این دو بقعه طی 16 روز فعالیت و در قالب طرح آرامش بهاری از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده بود.

امینی‌خواه با اشاره به تقارن نوروز امسال با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خاطرنشان کرد: در فاطمیه امسال، در دو بقعه متبرکه یعنی آستان مقدس امامزاده زکریا(ع) واقع در روستای عیسی آباد و امامزاده هادی(ع) روستای قاهان مراسم ویژه شهادت فاطمه زهرا(س) برگزار شد.

مسئول اوقاف و امور خیریه خلجستان تصریح کرد: مراسم شام غریبان و «رهروان فاطمی» ویژه خواهران هم در این دو بقعه متبرکه تدارک دیده شده بود البته در تمام بقاع متبرکه بخش خلجستان نیز در روز شهادت حضرت زهرا(س) مراسم عزاداری و نوحه‌خوانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه برگزاری موفقیت‌آمیز طرح آرامش بهاری نوروز 94 در خلجستان مرهون تلاش همه دست اندرکاران این طرح بود گفت: از هیئت امنای آستان مقدس امامزادگان، خدام بقاع متبرکه، روحانیون و مبلغان اعزامی و مستقر اوقاف و همه افرادی که در جریان این طرح و خیمه‌های معرفت تلاش کردند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com