کد خبر ۲۴۶۹۱ انتشار : ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۳
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف قم عنوان کرد

بازتاب گسترده تولیدات ستاد خبری آرامش بهاری قم در خبرگزاری‌ها

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: در نوروز امسال شاهد بازتاب گسترده اخبار مربوط به طرح آرامش بهاری در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری استان قم بودیم.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، مهدی قائم‌پناه با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز طرح آرامش بهاری در قم طی نوروز 94 اظهار کرد: 25 خیمه معرفت در قالب این طرح در بقاع متبرکه و مساجد شاخص استان برپا شدند.

وی افزود: به منظور پوشش گسترده اخبار این خیمه‌ها، اسکان زائران در بقاع متبرکه و دیگر فعالیت‌های مرتبط با طرح آرامش بهاری در سطح استان قم، ستاد خبری ویژه طرح آرامش بهاری با حضور تیمی حرفه‌ای از خبرنگاران تشکیل شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه در نوروز امسال و در طول مدت اجرای طرح آرامش بهاری، 140 خبر، گزارش و مصاحبه توسط این ستاد تهیه و منتشر شد گفت: این اخبار برای تمامی خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری فعال قم ارسال شدند.

وی ادامه داد: در نوروز امسال شاهد بازتاب گسترده اخبار مربوط به طرح آرامش بهاری در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری استان قم بودیم به طوری که صدها عنوان خبر در این سایت‌ها به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری درج شد.

قائم‌پناه خاطرنشان کرد: علاوه بر پوشش خبری تمامی فعالیت‌های صورت گرفته در قالب طرح آرامش بهاری، تیمی شامل تصویربرداران و عکاسان نیز به مستندسازی همه این اقدامات پرداختند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com