کد خبر ۲۴۹۰۱ انتشار : ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۰
مدیر دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه خبر داد

افزایش 3 برابری حضور طلاب در مسابقات قرآنی حوزه

مدیر دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه از افزایش 3 برابری حضور طلاب در مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه خبرداد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام علی مقنی نصرآبادی با اشاره به برگزاری ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: آزمون این دوره  از مسابقات در رشته‌های حفظ قرآن و حدیث، قرائت تحقیق و ترتیل، دعاخوانی، اذان و فراز خوانی قرآن اسفند ماه سال گذشته به صورت سراسری و همزمان در مراکز استان‌ها برگزار شد.

وی با اشاره به افزایش ثبت نام این دوره از مسابقات نسبت به سال‌های قبل افزود: بیش از 10 هزار ثبت نام از طریق سایت دفتر قرآن و عترت و معاونت‌های تهذیب مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه ثبت شد.

مدیر دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه تصریح کرد : امسال نسبت به سال‌های گذشته استقبال بسیار خوبی از این مسابقات انجام شد که در نهایت شاهد افزایش سه برابری حضور طلاب نسبت به سال  گذشته بودیم.

مقنی نصرآبادی زمان برگزاری مرحله کشوری این مسابقات را 17 تا 19 اردیبهشت  سال جاری اعلام کرد و گفت: بیش از 120 نفر به مرحله نهایی راه یافته‌اند که با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه مرحله کشوری ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه در باغ موزه دفاع مقدس استان همدان برگزار خواهد شد یادآور شد: امسال این آزمون در سطح کیفی بسیاری بالایی طراحی شده و در حاشیه آن هم برنامه‌های متنوعی برگزار خواهد شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com