کد خبر ۲۵۰۹۴ انتشار : ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۷
رئيس شورای اسلامی شهر قم در گفتگو با قم نا:

دنبال شهردار بله قربان گو نيستيم/برگزاری جلسه غير علنی برای انتخاب شهردار

ولي‌الله بياتی رئيس شورای اسلامی شهر قم گفت: شورا به دنبال شهرداری كه بله قربان گو باشد نيست و می كوشد تا شهرداری را انتخاب كند كه قابليت كار و تخصص داشته باشد ، در زمینه انتخاب شهردار با آقای لاریجانی نیز صحبت شده است ، سقائيان‌نژاد هنوز جواب قطعی به ما نداده است.

ولي‌الله بياتي در گفتگو با پایگاه خبرقم ( قم نا) در خصوص انتخاب شهردار قم گفت: در اين زمينه كميته 7 نفره مشغول كار هستند و گزينه‌هاي مختلفي را بررسي مي‌كنند.
وي گفت: 17 گزينه به كميته معرفي شد كه اغلب از سوي اعضاي شورا بودند و همه اين گزينه‌ها در حال بررسي است تا بتوانيم بهترين شخص را انتخاب كنيم.
رئيس شوراي اسلامي شهر قم ادامه داد: قطعا كسي كه مي‌خواهد شهردار قم شود بايد يك سري ويژگي هاي خاص داشته باشد و ما به دنبال گزينه‌اي قوي هستيم كه در اين راستا با همه توان تلاش خواهيم داشت.
بياتي با اشاره به مطرح شدن شايعاتي در خصوص اينكه شنيده شده به دنبال افرادي هستيد كه بله قربان گو شورا باشند گفت: به هيچ وجه اين موضوع صحت ندارد و قطعا دنبال بهترين گزينه‌ها و افرادي كه قابليت كار اجرايي و تخصص حرفه‌اي داشته باشند هستيم.
وي بيان داشت: اصلي‌ترين گزينه ما آقاي سقائيان نژاد شهردار اصفهان است كه در اين زمينه با وي صحبت‌هايي نيز انجام شده و حتي ما با حضور در اصفهان با ايشان جلسه‌اي نيز داشته‌ايم.
رئيس شوراي اسلامي شهر قم گفت: اين امر نشان مي‌دهد كه ما دنبال شهردار ضعيف و كسي كه به اصطلاح بله قربان گو باشد نيستيم و قطعا به فكر نيروهاي كارآمد خواهيم بود.
بياتي در پاسخ به اين سئوال كه جلسه شما با آقاي سقائيان‌نژاد به كجا انجاميد گفت: ايشان فعلا جواب قطعي به ما نداده‌اند اما ما با رايزني‌هايي كه انجام مي‌دهيم اميدواريم بتوانيم ايشان را به قم آورده و از تجربيات و تخصص وي استفاده كنيم.
رئيس شوراي اسلامي شهر قم بيان داشت: در اين زمينه با آقاي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي هم صحبت شد و اميدواريم كه بتوانيم با آقاي سقائيان‌نژاد به توافق برسيم.
بياتي از برگزاري جلسه هم‌فكري و مشاوره با اعضاي شواري شهر خبر داد و گفت: جلسه‌اي به منظور تعيين تكليف شهردار قم امروز پس از جلسه علني به صورت غير علني برگزار شد كه كميته 7 نفره گزارش خود را ارائه دادند و نظرات اعضاي شورا نيز در اين خصوص كسب شد.
وي گفت: هيچ فشاري بر روي شورا براي انتخاب شهردار جديد نيست و با جديت كار را دنبال مي‌كنيم تا به گزينه مطلوب و مد نظر خود برسيم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com