کد خبر ۲۵۳۲۸ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۰
در یک صد و بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر قم مطرح شد:

انتقاد شدید عابدینی پور به دلیل رد صلاحیت وی در کاندیداتوری شهرداری قم / بیاتی:نگاه کمیته شورا به شما مثبت بود وگرنه همین نمره را هم نمی گرفتید!

در این جلسه عابدینی پور از عملکرد بیاتی رئیس شورای شهر قم نسبت به رد صلاحیت وی در کمیته شورا انتقاد کرد ، بیاتی نیز از وی خواست از فضا سازی دوری کند و اظهار داشت:شما در یک سال مسئولیت خود در شهرداری قم شش بار استعفا دادید.!

به گزارش قم نا ، عابدینی پور ابتدا با اعلام شرایطی که شهردار آینده قم باید داشته باشد اظهار داشت: شهردار آینده قم باید با دولت همدل و همزبان باشد و از دلواپسان نباشد و در جلسات دلواپسان هم شرکت نکند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذار در قم باید از دیگر اولویت های شهردار قم باشد افزود: شهردار باید به دنبال توسعه زیرساخت ها در قم و جذب توریسم مذهبی به قم باشد.

وی سپس با انتقاد از عملکرد ولی الله بیاتی رئیس شورای شهر قم گفت: بنده کسی هستم که با رای بالایی به شورای شهر راه یافته ام و با این موضوع مواردی را بیان می کننم.

عابدینی پور گفت: در خصوص کاندیداتوری شهرداری باید بگویم نه کاندید شدم و نه کاندیدی را معرفی کردم، اما به من پیشنهاداتی داده شد که در مقابل آن مخالفتی نکردم.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: در جلسات مربوط به بررسی صلاحیت بنده امتیاز با دیدگاه منفی به من داده شد و صلاحیت من با نمره ۵۹ و نیم رد شد و از شرایط کاندیداتوری شهرداری کنار گذاشته شدم.

وی گفت: در جلسه ای در شورا اعلام کردم به دلیل درخواست اعضا این مورد را قبول کردم اما باید بدانید که بنده نه کاندید شدم و نه کسی را معرفی کردم.

عابدینی پور افزود: تا زمانی که یکی از اعضا به من اعتماد کند از مسئولیت شانه خالی نمی کنم و اگر تکلیف شد اماده خدمت هستم.

سپس بیاتی در پاسخ به عابدینی گفت: شورا در زمینه انتخاب شهردار خوب عمل کرد و کمیته شورا کار کرد و با نظر مثبت به شما امتیاز دادند و معتقدم همین امتیاز هم با دیدگاه مثبت داده شده است وگرنه همین نمره را هم نمی گرفتید.

رئیس شورای شهر قم افزود: از شما توقع داریم از فضا سازی دوری کنید، شما در یک سال مسئولیت خود در شهرداری قم شش بار استعفا دادید ولی معتقدم شما توانایی زیادی دارید.

وی گفت: اگر موافقید همین الان رای گیری در مورد کاندیدای شما را انجام می دهیم و اگر اعضا شورا موافق باشند شما دوباره در لیست کاندیدا قرار می گیرید.

بیاتی گفت: در یک و سال و نیم خدمت شما سعی کردیم همکاری با شما داشته باشیم و اصلا دیدگاه منفی نسبت به شما وجود ندارد و این امتیاز نتیجه جلسات کمیته انتخاب شهردار است.

عابدینی در پاسخ با اشاره به اینکه رئیس شورا پیش از این نیز این گونه رفتارها را داشته است گفت: تمایلی به اعلام این موضوعات ندارم اما رئیس شورا گاهی خود به تنهایی تصمیم می گیرد.

لازم به ذکر است عابدینی پور در مقابل درخواست بیاتی برای رای گیری علنی در مورد خود سکوت کرد و حاضر به انجام این کار نشد.



شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com